0 1 0 0 0 15.12.2008Spotkanie branży internetowej NetDay LublinW sobotę 20 grudnia 2008 roku w Johnny’s Bar & Restaurant przy ulicy Narutowicza 9 o godzinie 15.00 odbędzie się pierwsze spotkanie branży internetowej z cyklu NetDay Lublin.
0 1 0 0 0 15.12.2008SF1 dla marki AstorPod hasłem „Sekret zimowego makijażu Ani Przybylskiej” ruszyła promocyjno-wizerunkowa kampania marki Astor. Za opracowanie strategii, kreację oraz komunikację 360 stopni odpowiada agencja marketingu i sprzedaży SF1.
0 1 0 0 0 15.12.2008„Grzanie zimne w dotyku – więcej możliwości” – kampania reklamowa MastercookFirma FagorMastercook rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej płyty indukcyjne z linii marki Mastercook.
0 1 0 0 0 15.12.2008British American Tobacco promuje program „The Challenge Initiative”Firma British American Tobacco rozpoczęła promocję programu managerskiego „The Challenge Initiative” (TCI). Projekt jest skierowany do studentów ostatnich lat studiów i absolwentów chcących w ciągu dwóch lat przygotować się do objęcia stanowiska kierowniczego w takich działach jak Marketing, Zasoby Ludzkie, Finanse lub CORA (Dział ds. Regulacyjnych i Korporacyjnych).
0 1 0 0 0 15.12.2008Platforma Mediowa Point Group zbada preferencje Polaków w LondyniePlatforma Mediowa Point Group zbada preferencje konsumenckie Polaków mieszkających w Londynie. PMPG SA chce ocenić potencjał londyńskiego rynku. Jeżeli ocena wypadnie pomyślnie, w 2009 r. uruchomiony zostanie projekt skierowany do Polaków w stolicy Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 15.12.200810 zasad e-marketingu według agencji NetArchSebastian Suma, CEO NetArch oraz Adam Cieśla, certyfikowany konsultant Google AdWords w agencji NetArch wystąpili w roli prelegentów na seminarium pt. "E-marketing dla firm - jak efektywnie sprzedawać przez Internet. Wybór kanału promocji dla produktu, tworzenie przekazu marketingowego, mailingi, pozycjonowanie".
0 1 0 0 0 15.12.2008Synergic zmienia się w PRaktycy.comAgencja PRowo-marketingowa Synergic Communications zmieniła nazwę na PRaktycy.com.
0 1 0 0 0 15.12.2008Filmbox w ofercie At MediaOd 1 stycznia 2009 roku kanał filmowy Filmbox i At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych.
0 1 0 0 0 15.12.2008Nagroda European Excellence dla United PR za kampanię Alior BankuGłówną nagrodę w europejskim konkursie European Excellence Awards 2008 w kategorii „Finanse” otrzymała agencja United PR. Jury konkursu nagrodziło agencję statuetką za kampanię PR start-upu Alior Banku: „Największy od 30 lat debiut banku w Europie”.
0 1 0 0 0 15.12.2008ActiveCLM – nowe rozwiązanie dla marketingu farmaceutycznegoWedług rozporządzenia Ministra Zdrowia z września 2008 roku, już od 1 grudnia 2008 roku mają miejsce zmiany związane z wizytami przedstawicieli firm farmaceutycznych w gabinetach lekarskich. Spotkanie z przedstawicielem w gabinecie możliwe jest wyłącznie po godzinach pracy lekarza w ustalonym uprzednio terminie. Dodatkowo, zgodę na nie należy uzyskać od kierownika zakładu.