0 1 0 0 0 3.12.2008Jak to z Obamą było – 10 marketingowych pomysłów na rok 2009 (Marketingweb)D. Neisser, In-bound from Obama: 10 marketing ideas for 2009, "Marketingweb", 26.11.2008Jak to się stało, że w ciągu krótkiego czasu Barack Obama przebył długą drogę od niemal anonimowego polityka do globalnego lidera XXI wieku? I czego z całej historii mogą nauczyć się marketerzy (działający niekoniecznie w polityce)?
0 1 0 0 0 3.12.2008Pan Pikto dla StarwoodKatowicka Agencja PR Pan Pikto wygrała przetarg ogłoszony przez sieć Starwood Hotels & Resorts, właściciela takich marek jak m.in. Sheraton, Westin czy Le Meridien. Przetarg dotyczył obsługi komunikacyjnej oraz kompleksowej organizacji eventu dla potencjalnych partnerów biznesowych sieci Starwood na Śląsku.
0 1 0 0 0 2.12.2008Heureka uwodzi z CampariTrwa kampania dla marki Campari, pod hasłem „Gra Wstępna”. Pomysłodawcą i realizatorem działań jest agencja Heureka.
0 1 0 0 0 2.12.2008Kampania promocyjna konkursu „Wrocław Cię Kręci, Kręć Wrocław”Celem promocji III edycji konkursu na scenariusz oraz film promujący Wrocław, „Wrocław Cię Kręci, Kręć Wrocław” było dotarcie do osób, które mają nowe, ciekawe spojrzenie na miasto i potrafią przedstawić to w interesujący sposób w krótkometrażowym filmie reklamowym bądź scenariuszu na taki film.
0 1 0 0 0 2.12.2008Skuteczna komunikacja jedną zapałką„Czy można zbudować skuteczną komunikację za pomocą jednej zapałki?” – pod takim hasłem agencja Effectica Direct uruchomiła kampanię autopromocyjną skierowaną do szefów działów marketingu.
0 1 0 0 0 2.12.2008Świąteczna kampania 36.6Wystartowała świąteczna kampania marki 36.6 autorstwa agencji Team One.
0 1 0 0 0 2.12.2008„Coraz bliżej Święta” – świąteczny konwój i nowa kampania Coca-ColiW listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Osiemnastotonowe Freightlinery FLD odwiedzą w sumie 91 lokalizacji w kilkudziesięciu polskich miastach, w tym m.in. Poznań, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Wrocław, Warszawa i Szczecin.
0 1 0 0 0 2.12.2008Dialog z Mikołajem Eski1 grudnia na antenie Radia Eska ruszyła akcja "Otwórz drzwi Mikołajowi", realizowana wspólnie z Telefonią Dialog S.A.
0 1 0 0 0 2.12.2008Stefano Terrazzino w nowej kampanii Cin&CinWłoski tancerz Stefano Terrazzino wystąpi w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Cin&Cin, rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu grudnia. Kreację oraz produkcję kampanii ATL i BTL pod hasłem "Cin Cin Amore" przygotowała agencja Los Mejores.
0 1 0 0 1 2.12.2008Google dla agencjiRusza serwis Google dla agencji, w ramach którego agencje interaktywne i webmasterskie mogą uzyskać dostęp do wiedzy oraz wsparcie w wysokości do 10.000 zł na reklamę swoich klientów w Google.