0 1 0 0 0 2.12.2008Bed&Breakfast przygotuję kampanię dla marki FrostaAgencja reklamowa Bed&Breakfast wygrała przetarg na strategię i kreację kampanii telewizyjnej i internetowej dań gotowych firmy Frosta.
0 1 0 0 0 2.12.2008magnifiCo dla Ceramica GroupAgencja magnifiCo PR rozpoczęła współpracę z Ceramica Group Sp. z o.o. Zadaniem agencji będzie przede wszystkim, prowadzenie działań z zakresu media relations w Warszawie oraz wsparcie przy organizacji eventów dla marek należących do spółki: Rosenthal, Bernardaud, Lalique i Sieger.
0 1 0 0 1 2.12.2008Krzysztof Hołowczyc i AtlanticWłaśnie zakończono przygotowania do najnowszej kampanii reklamowej szwajcarskiej marki zegarków Atlantic. Działania marketingowe związane z tym przekazem medialnym ruszają na początku 2009 roku.
0 1 0 0 0 2.12.2008Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczychMMS Medical Marketing Services organizuje konferencję „Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczych – aspekty prawne i praktyczne nowych regulacji systemowych”, która odbędzie się 16 grudnia 2008 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie.
0 1 0 0 0 2.12.2008Active Pharma organizatorem transmisji online z sympozjum dla onkologówW ramach współpracy z firmą GlaxoSmithKline, Active Pharma uczestniczyła w organizacji sympozjum naukowego poświęconego nowym możliwościom w leczeniu chorych na raka piersi.
0 2 0 0 0 2.12.2008Eskadra Marketing Services dla Tatrzańskiego Parku NarodowegoEskadra Marketing Services opracowała dla Tatrzańskiego Parku Narodowego kreację kampanii społecznej „Szanuj przyrodę”. Celem kampanii jest kształtowanie pożądanych zachowań turystów w parku narodowym, zwłaszcza w przypadku kontaktu z dzikimi zwierzętami.
0 1 0 0 0 2.12.2008Viral jak trzęsienie ziemi?Wydawać by się mogło, że za pomocą wzorów matematycznych opisano już niemal wszystko co było do opisania – począwszy od zasad rządzących światową gospodarką, a skończywszy na prawach rządzących miłością. Ostatnio padł kolejny bastion - królowa nauk rozebrała na czynniki pierwsze popularne „virale”.
0 1 0 0 0 2.12.2008Eyetracking Leasing – dedykowany leasing sprzętu i oprogramowania do badań eyetrackingowychCo raz większa popularność badań eyetrackingowych (polegających na śledzeniu ruchu gałek ocznych i rejestrowaniu miejsc skupiania wzroku respondentów) zarówno w badaniach użyteczności stron internetowych, jak również reklamie powoduje wzrost zapotrzebowania na dedykowane urządzenia badawcze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, spółka Eyetracking we współpracy z Grenkeleasing, przygotowała oferte leasingu urządzeń badawczych i oprogramowania firmy Tobii.
0 1 0 0 0 1.12.2008Imago Public Relations wspiera promocję „My som stond”Firma Imago Public Relations wspiera promocję audiobooka "My som stond" - unikatowej publikacji o Śląsku, która ukaże się w Barbórkę, czwartego grudnia.
0 1 0 0 0 1.12.2008Eskadra Group przygotuje kampanię promocyjną BiałegostokuW przetargu nieograniczonym na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy Eskadra Group sp. z o.o., z ceną ofertową brutto 2 764 733, 50 PLN. Oferta uzyskała łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach: cena oraz ocena linii kreacyjnej.