0 1 0 0 0 20.11.2008Niblo – nowa agencja interaktywna na rynkuPolski rynek agencji interaktywnych powiększył się o nową firmę – Niblo. Założycielem agencji jest Paweł Sawicki, od lat związany z branżą nowych mediów i technologii. Wcześniej pracował m.in. jak Dyrektor Sprzedaży w firmie Cafe News SA, twórcy agregatorów treści.
0 1 0 0 0 19.11.2008MPG: polscy konsumenci wybierają marki związane z ekologiąPolski oddział domu mediowego MPG przeprowadził polską edycję ogólnoświatowego badania Climate Change realizowanego przez Havas Media. Badanie obejmuje problematykę świadomości ekologicznej konsumentów oraz jej wpływu na wizerunki marek i zachowania zakupowe.
0 1 0 0 0 19.11.2008Comarch wdroży system lojalnościowy w firmie BayerComarch podpisał z firmą Bayer umowę na wdrożenie Comarch Loyalty Management - systemu do obsługi programów lojalnościowych. Rozwiązanie ma być wdrożone na potrzeby Bayer CropScience.
0 1 0 0 0 19.11.2008MySpace w dobrym klimacieNa portalu społecznościowym MySpace wystartował profil „Klimat”. Obecność profilu w sieci to jeden z elementów zintegrowanej kampanii edukacyjnej, prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska przed poznańską Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.
0 1 0 0 0 19.11.2008Ruszyła Glossy Media – sieć reklamy internetowej dla kobietGlossy Media, nowa sieć reklamy internetowej uruchomiona przez Agorę, będzie oferować reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomu dochodów czy wieku.
0 1 0 0 0 19.11.2008Directors autorami kampanii dla Deutsche BankDirectors – Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski – są autorami najnowszej kampanii reklamowej Deutsche Bank PBC S.A.
0 1 0 0 0 19.11.2008Milion złotych na pomoc dzieciom w szpitalachZakończyła się kampania "Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych", prowadzona przez Fundację Grupy TP. Udało się zebrać milion złotych, który zostanie w całości przeznaczony na zakup wenflonów. Trafią one do najmłodszych pacjentów w szpitalach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 19.11.2008Bankozaurus w telewizyjnej kampanii mBankuW najnowszym spocie mBanku wykorzystano motyw dinozaura, który w miejsce tradycyjnej symboliki finansowej wprowadza zabarwienie humorystyczne. Dla agencji Czteryczwarte postacie prehistorycznych gadów stały się inspiracją do stworzenia bankozaurusa – będącego alegorią "archaicznej" bankowości, konkurencji internetowego mBanku.
0 1 0 0 0 19.11.2008Pierwszy przywódca XXI wieku (Harvard Business)G. Corkindale, The World's First 21st Century Leader, "Harvard Business", 7.11.2008Nie dość, że niebawem zasiądzie w Białym Domu, to już na początku wielkiej politycznej kariery ogłasza się go pierwszym prawdziwym liderem XXI wieku. Opierając się na najważniejszych teoriach przywództwa autorka odnajduje w Obamie cechy charakterystyczne dla liderów działających i w czasie kryzysu (z którym bezsprzecznie będzie się musiał mierzyć czy to w zakresie ekonomii, czy geopolityki), i w czasie spokojnych rządów.
0 1 0 0 0 19.11.2008Marketing wiary, wiara w marketing – w najnowszym numerze Tygodnika PowszechnegoCzy krzyż Chrystusa to najbardziej szokująca „reklama” miłości Boga do człowieka? Czy Duch Święty, zstępując na Apostołów, zainicjował „marketing szeptany” zbawienia? Czy Kościół może się reklamować? – zastanawiają się Maciej Müller i Tomasz Ponikło w artykule „Czy dusza może być jeszcze bielsza?”. Tekst wprowadza w Temat Tygodnika „Reklamowanie Boga” poświęcony marketingowi wiary i reklamie religijnej. Jakie pułapki czyhają na pomysłodawców reklamy religijnej?