0 1 0 0 0 17.11.2008Segro otwiera Tulipan House z Jet Events18 września dzielnicę Mokotów w Warszawie rozświetlił barwny light show z okazji Wielkiego Otwarcia Tulipan House przy ulicy Domaniewskiej.
0 1 0 0 0 17.11.2008Żabka buduje lojalność klientów dzięki programowi „Furora”Żabka Polska SA uruchomiła w sklepach całej sieci Multipartnerski Program Lojalnościowy „Furora”.
0 1 0 0 0 17.11.2008HBO promuje serial „Generation Kill: Czas wojny”Nowe oblicze wojny w Iraku – pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna serialu HBO "Generation Kill: Czas wojny". Produkcja pokazuje pierwsze czterdzieści dni inwazji na Irak widzianej oczami żołnierzy elitarnego oddziału marines.
0 1 0 0 0 17.11.2008Druga odsłona kampanii promującej Muzeum Sztuki w kinach sieci HeliosPo raz drugi na ekranach kin sieci Helios Kinoplex w 20 miastach Polski gości łódzkie Muzeum Sztuki. Do 28 listopada potrwa kolejna odsłona kampanii reklamowej promującej ms2 – nową filię Muzeum.
0 1 0 0 0 17.11.2008Patner ASM dla John King PolskaPartner ASM prowadzi kolejną merchandisingową kampanię w największych sieciach handlowych. Tym razem dba o ekspozycję niszowych polskich oraz importowanych browarów, przede wszystkim klasy premium.
0 1 0 0 0 17.11.2008„Kochasz dzieci, nie pal śmieci” – akcja Fundacji Ekologicznej Arka14 listopada 2008 r. należąca do Koalicji Klimatycznej Fundacja Ekologiczna Arka zorganizowała w Warszawie akcję pod hasłem - "Kochasz dzieci, nie pal śmieci!".
0 1 0 0 0 17.11.2008Agencja reklamowa Grupa 3 wygrała przetarg na obsługę sieci DialogAgencja reklamowa Grupa 3 wygrała konkurs na obsługę sieci Telefonii Dialog. Przygotowana przez agencję kampania "Mega prędkość za mega niską cenę" promuje usługę szerokopasmowego Internetu.
0 1 0 0 0 17.11.2008Ciszewski Marketing Sportowy dla polskiego oddziału NEC EuropeAgencja Ciszewski Marketing Sportowy sp.z o.o. zawarła umowę o współpracy z firmą NEC Europe Oddział w Polsce. Dotyczy ona kompleksowej obsługi marketingowej oraz PR pierwszego na polskim rynku systemu zintegrowanego zarządzania infrastrukturą obiektów sportowych - NEC Venue Management.
0 1 0 0 0 17.11.2008Nowa indentyfikacja wizualna Muzeum Sztuki w ŁodziDo prac w zrewitalizowanych, postindustrialnych wnętrzach Muzeum zaprosiło młodych designerów i architektów. Budynek „tkalni wysokiej”, który zajmie nowy oddział Muzeum, należał niegdyś do imperium łódzkich fabrykantów – Poznańskich. Zbudowany został z nieotynkowanej, czerwonej cegły charakterystycznej dla industrialnego pejzażu Łodzi i symbolizującej sukces dynamicznie rozwijającego się dzięki przemysłowi miasta. Po dostosowaniu budynku do potrzeb prezentacji sztuki, Muzeum Sztuki, zaangażowało do współpracy grafika i projektanta Jakuba Stępnia ‘Hakobo’ oraz team młodych architektów Tamizo.
0 1 0 0 0 17.11.2008Wincanton przejmuje ELIPod koniec października 2008 roku w Mannheim, Wincanton ogłosił ekspansję swojej europejskiej sieci logistycznej, połączoną z przejęciem ELI-Transport GmbH oraz ELI Lagerhaus GmbH. ELI jest specjalistyczną firmą o profilu magazynowym i transportowym z centralą w Koblencji. Zajmuje się dystrybucją krajową i międzynarodowym transportem drobnicowym.