0 1 0 0 0 13.11.2008Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię Banków SpółdzielczychAgencja reklamowa Salt & Pepper, po wygranym przetargu, przygotowała kampanię reklamową dla Banków Spółdzielczych.
0 1 0 0 0 13.11.2008„Witaj w domu” – jesienna kampania marki Wajnert"Witaj w domu. Będzie nam razem wygodnie" - pod takim hasłem, firma Meble Wajnert, rozpoczęła jesienną odsłonę ogólnopolskiej kampanii reklamowej
0 1 0 0 0 13.11.2008Ruszyła internetowa kampania Komputronik S.A.Ruszyła największa w historii Komputronik S.A. internetowa kampania reklamowa, która wspiera wyłączną sprzedaż notebooka ASUS N50Vn.
0 1 0 0 0 13.11.2008„Napakowana promocja” – świąteczna kampania Cyfry+12 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa Cyfry+ pod hasłem "Napakowana promocja".
0 1 0 0 0 13.11.2008Skarga na reklamę Link4 oddalona przez Radę ReklamyKomisja Etyki Reklamy działająca przy Radzie Reklamy po raz kolejny oddaliła skargę na treść reklamy Link4. Tym razem sprawa dotyczyła promocyjnego e-mailingu pod tytułem „0% prowizji dla agenta”.
0 1 0 0 0 13.11.2008Eksperci Symantec odnotowali wzrost spamu obrazkowego powiązanego z atakami phishingowymiInternetowi przestępcy rozsyłają coraz więcej spamu obrazkowego – poinformowała firma Symantec w ostatnim raporcie, „The State of Spam”.
0 1 0 0 0 13.11.2008Plebiscyt „Metra” na najlepsze meble miejskieŁaweczki na Placu Czartoryskich w Krakowie, fantazyjny stojak na rowery w Słupsku, a może plac zabaw w Chorzowie? O tym, która z 31 przedstawionych prac zdobędzie nagrodę publiczności w konkursie na najlepsze meble miejskie, zdecydują czytelnicy „Metra” i internauci z całego kraju.
0 1 0 0 0 13.11.2008Rusza kampania reklamowa Aster pod hasłem „Najlepszy telewizor to nie wszystko”12 listopada ruszyłaa nowa kampania reklamowa Aster pod hasłem „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i Krakowa.
0 1 0 0 0 13.11.2008Ticket Compliments Exclusive – nowość na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzaniaAccor Services wprowadził na polski rynek nową kartę podarunkową - Ticket Compliments Exclusive. Jest to narzędzie wspierające pozapłacowe mechanizmy motywowania i wynagradzania pracowników, opierające się na korzystnych dla pracodawcy rozwiązaniach prawnych wykorzystujących Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
0 1 0 0 0 13.11.2008„BoyBand” na nośnikach Braughman Media1 listopada rozpoczęła się kampania promująca nową produkcję Teatru Komedia – musical "BoyBand".