0 1 0 0 0 7.10.2008Acxiom Polska z portalem Onet.pl w akcji „Wypełnij ankietę. Wygraj nagrody”6 października b.r. ruszyła organizowana przez Onet.pl akcja zbierania danych na temat użytkowników portalu dla celów wielokanałowej i ściśle targetowanej komunikacji marketingowej. Acxiom jest partnerem tej akcji wspierając ją merytorycznie i technologicznie. Będzie także wyłącznym brokerem i zarządzającym powstałej bazy danych.
0 1 0 0 0 7.10.2008Communication Unlimited dla Telewizji CNNAgencja Communication Unlimited wspiera telewizję CNN International w ramach kampanii "Eye on Poland".
0 1 0 0 0 7.10.2008Memedio Sp. z o.o. w portfelu Xevin InvestmentsFundusz Venture Capital - Xevin Investments - zawarł porozumienie inwestycyjne z agencją interaktywną Memedio.
0 1 0 0 0 7.10.2008Codemedia oferuje technologię adserwerową za darmoCodemedia jako jedna z pierwszych agencji mediowych postanowiła zaoferować zewnętrzną technologię adserwerową audytującą wydawców bez dodatkowych opłat.
0 1 0 0 0 7.10.2008mBank ma imię i nazwiskomBank rozpoczął pilotaż nowej formy obsługi, która zapewnia klientom bezpośredni kontakt z konkretnym i zawsze tym samym przedstawicielem banku.
0 1 0 0 0 7.10.2008Kawa Astra w salonikach prasowych KolporteraRuszyła akcja samplingowa Poznańskiej Palarni Kawy Astra w salonikach prasowych Kolportera.
0 1 0 0 0 7.10.2008Kolejni finaliści festiwalu Golden DrumOrganizatorzy festiwalu Golden Drum prezentują kolejne shortlisty finalistów w kategoriach: OpenAd Idea (w każdej z trzech grup: OpenAd TV, OpenAd Print i OpenAd Web Design) oraz w kategorii Design & Art Direction.
0 1 0 0 0 7.10.2008Tylko 1/5 Polaków zna marki takie jak Mobilking, MyAvon, mBank Mobile, Carrefour Mova itp.80 proc. Polaków nie potrafi wymienić żadnej marki wirtualnego operatora telefonicznego – wynika z raportu „Marka MVNO” firm On Board PR i PBS DGA. Jednocześnie prawie milion użytkowników telefonów planuje zmienić operatora GSM w ciągu roku.
0 1 0 0 0 7.10.2008Ciszewski Public Relations Spółką AkcyjnąAgencja Ciszewski Public Relations (CPR) we wrześniu b.r. została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną. Przekształcenie to jest pierwszym etapem w drodze do planowanego upublicznienia spółki.
0 1 0 0 0 6.10.2008Nowe szaty Machiny EdukacyjnejAgencja reklamowa Star Advertising, wchodząca w skład grupy komunikacyjnej Star One, odświeżyła wizerunek Machiny Edukacyjnej – warszawskiej szkoły języka hiszpańskiego.