0 1 0 0 0 2.10.2008Rugby powraca na ulice ŁodziW piątek 3 października barwna parada złożona z cheerleaderek i rugbistów-animatorów ponownie przejdzie ulicami Łodzi. Jej uczestnicy zapraszać będą przechodniów na wielkie sportowe wydarzenie: DomBank Gala Rugby. O każdej pełnej godzinie dostać będzie można od nich bilet na Galę lub szalik kibica.
0 1 0 0 0 2.10.2008Hand Made partnerem Akademii PrzyszłościAgencja Hand Made dołączyła do grona partnerów projektu Akademia Przyszłości organizowanego przez Stowarzyszenie Wiosna. Hand Made przygotowała najnowsze projekty materiałów graficznych.
0 1 0 0 0 2.10.2008Galposter z Kolterman MediaAgencja Kolterman Media Communications rozpoczęła współpracę z Galposter sp. z o.o., polską spółką oferującą kompleksowe usługi w zakresie identyfikacji sieci sprzedaży.
0 1 0 0 0 2.10.2008Standardy CSR w Polsce1 października w Ministerstwie Gospodarki odbyła się konferencja „Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością. Menadżerowie i standardy CSR.” Celem konferencji było zapoczątkowanie w Polsce dyskusji i wymiana doświadczeń praktyków zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu.
0 1 0 0 0 2.10.2008Sieć Adkontekst uruchamia program certyfikacji konsultantów i partnerówOd października sieć Adkontekst uruchamia program certyfikacji konsultantów oraz partnerów. Program ten został stworzony z myślą o specjalistach marketingu w wyszukiwarkach internetowych, którzy chcą potwierdzić swoje umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami SEM w sieci Adkontekst. Inicjatywa skierowana jest zarówno do osób prywatnych (status Certyfikowanego Konsultanta Adkontekst), jak i firm (status Certyfikowanego Partnera Adkontekst).
0 1 0 0 0 2.10.2008Strefa profesjonalisty – nowość w punktach sprzedaży detalicznej współpracujących z PGNWkrótce, w placówkach detalicznych obsługiwanych przez Północną Grupę Narzędziową, będzie można zobaczyć, porozmawiać, poradzić się oraz dokonać zakupów produktów z oferty PGN, w specjalnie do tego wydzielonej części - tzw. Strefie profesjonalisty.
0 1 0 0 0 2.10.2008Grey Emea Agencją Sieciową RokuPo raz czwarty z rzędu Grey Emea wygrało Euro Effie i otrzymało tytuł Agencji Sieciowej Roku. Podczas finału konkursu, który odbył się w Brukseli 17. września, Grey przyznano cztery statuetki w trzech kategoriach: FMCG, Farmacji i Healthcare oraz Motoryzacji.
0 1 0 0 0 2.10.2008Zanox na targach OMD 2008Ponad 20 tysięcy odwiedzających, 412 wystawców, wśród których znaleźli się potentaci branży internetowej – m.in. Google, Yahoo, eBay oraz specjaliści marketingu online - zanox, business Ad, neo Ogilvy, powierzchnia wystawiennicza przekraczająca 36 tysięcy metrów kwadratowych, ponad setka najbardziej wpływowych mediów relacjonujących wydarzenie – CNN, BBC, Financial Times – to tylko kilka faktów i liczb ilustrujących skalę właśnie zakończonych, największych w Europie targów branży internetowej.
0 1 0 0 0 2.10.2008Kanneńskie Lwy w PolsceW poniedziałek, 20 października o godzinie 19:00, w sieci kin Multikino, odbędą się pokazy kampanii nagrodzonych w tegorocznym, 55 festiwalu Cannes Lions. Nowością jest organizacja pokazów w kilku miastach Polski. Poza Warszawą, nagrodzone prace zobaczą również mieszkańcy Poznania, Krakowa i Wrocławia.
0 1 0 0 0 2.10.2008Vattenfall zbiera podpisy dla klimatu30 września wystartowała organizowana przez Vattenfall kampania „Podpis dla klimatu”. Przez 3 miesiące, obywatele 5 europejskich krajów, w tym Polski, mają możliwość złożenia podpisów pod manifestem klimatycznym i wyrażenia w ten sposób poparcia dla walki ze zmianami klimatu. Inicjatywie towarzyszy kampania wizerunkowa – jedna z największych w całej historii obecności firmy na polskim rynku.