0 1 0 0 0 23.09.2008CAM Media realizuje kampanię „Fortu Boyard”Ruszyła kampania najnowszego programu rozrywkowego TVP realizowana przez CAM Media. Promocja "Fort Boyard" obejmuje osiem największych miast Polski.
0 1 0 0 0 23.09.2008Max Arpp dla Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena ErisAgencja reklamowa Max Arpp zwyciężyła w kolejnym przetargu dla polskiej firmy kosmetycznej - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris na kreację prasową oraz materiały BTL linii dermokosmetyków dla kobiet w ciąży i w okresie karmienia Pharmaceris M.
0 1 0 0 0 23.09.2008Agape przygotowuje nowy newsletter MicrosoftuMicrosoft rozpoczął wydawanie nowego newslettera elektronicznego dla Partnerów Microsoft Dynamics. Jego przygotowaniem zajmuje się Agencja doradcza i wydawnicza Agape.
0 1 0 0 0 23.09.2008PMPG inwestuje w nowy segment prasyZarząd Platformy Mediowej Point Group podpisał porozumienie inwestycyjne ze spółką Smart Marketing Solutions reprezentowaną przez Andrzeja Miękusa. Porozumienie dotyczy udziału PMPG w projekcie wydawniczym związanym z wprowadzeniem na rynek ekskluzywnego magazynu kwartalnego "MaleMEN".
0 1 0 0 0 23.09.2008Graphite i dziennikarze burzą Stadion X-lecia24 września, producent narzędzi marki Graphite, przy wsparciu stołecznych dziennikarzy, uzbrojonych w młotowiertarki, młoty udarowe i inne elektronarzędzia marki Graphite zabierze się za burzenie Stadionu X - lecia.
0 1 0 0 0 23.09.2008Użytkownicy Internetu konsumentami „premium”Acxiom Polska prezentuje profil internautów, którzy wzięli udział w kampanii online "Ile warte jest Twoje zdanie?"
0 1 0 0 0 23.09.2008SaltPepper Brand Design dla marki DawtonaDawtona, przy okazji rozszerzenia swojego portfolio o nowe produkty, zdecydowała się na ulepszenie receptury i odświeżenie całej linii ketchupów. Agencja SaltPepper Brand Design opracowała kompleksową strategię komunikacji, a następnie zaprojektowała zupełnie nowe opakowania.
0 1 0 0 0 23.09.2008„Bo każdy jest wielki!” – KFC promuje nową pozycję w menu"Bo każdy jest wielki!" – pod takim hasłem sieć restauracji KFC wprowadza na stałe do swojego menu nową pozycję - kanapkę Grander. Wprowadzeniu Grandera towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 23.09.20083BIT Intenssimo w portalu MojaGeneracja.plW portalu społecznościowym MojaGeneracja.pl rozpoczęła się kampania promująca nowy baton 3BIT Intenssimo firmy Kraft Foods Polska S.A. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
0 1 0 0 0 23.09.2008S4 i siła GipsaruAgencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z firmą Atlas. Agencja przygotowała key visual do kampanii „Siłacz” dla gładzi gipsowej Gipsar.