0 1 0 0 0 17.09.2008Shade Design dla Luvena S.A.Od 1 lipca 2008 roku Zakłady Chemiczne Luboń zmieniły nazwę na Luvena S.A. W celu zakomunikowania zmian, zaplanowano kampanię prasową w tytułach branżowych i gazetach codziennych, między innymi: Top Agrar, Farmer, Zagroda, Zielony Sztandar, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Głos Wielkopolski i lokalne Wieści Lubońskie.
0 1 0 0 0 17.09.2008Kolejna kampania Discovery w InternecieDiscovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji.
0 1 0 0 0 17.09.2008Nagrody Biznesu Sportowego Demes 2008Do końca września można zgłaszać kandydatury do Nagród Biznesu Sportowego Demes 2008, które będą wręczane podczas V Gali Sportu i Biznesu.
0 1 0 0 0 17.09.2008Oświadczenie Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB PolskaW wyniku spotkania mediacyjnego odbytego z inicjatywy IAB Polska, a przeprowadzonego w obecności bezstronnego mediatora sądowego, pomiędzy firmami Opcom s.c., SARE Sp. z o.o. oraz ThinkOpen Sp. z o.o., zostało zawarte porozumienie.
0 1 0 0 0 17.09.2008Sigma zadba o wizerunek rodziny systemów ERP i CRM Microsoft DynamicsSigma International rozpoczęła współpracę z firmą Microsoft. Agencja zajmie się realizacją działań public relations dla działu Microsoft Dynamics.
0 1 0 0 0 17.09.2008Rusza kampania społeczna „Otwórz Oczy”W dniu 15 września rozpoczęła się kampania społeczna Otwórz Oczy, której głównym celem jest przełamywanie stereotypowego myślenia i eliminowanie nieprawdziwych poglądów na temat osób niewidomych i słabowidzących.
0 1 0 0 0 17.09.2008GG Promotion rusza z kampanią wizerunkową dla DHL Global Forwarding1 września ruszyła czteromiesięczna kampania wizerunkowa mająca za zadanie zbudowanie świadomości marki DHL Global Forwarding. Za strategię, kreację i wdrożenie kampanii odpowiedzialna została agencja reklamowa GG Promotion.
0 1 0 0 0 17.09.2008Agencja Internetowa 4Kroki angażuje się w działania społecznie odpowiedzialnePo wrześniowym uruchomieniu i pozytywnym przyjęciu ekologicznej platformy eBay'a World of Good, warszawska Agencja Internetowa 4Kroki planuje następne realizacje na rzecz ochrony dóbr naturalnych. Tym razem agencyjni PR-owcy postanowili wesprzeć rodzimą Fundację „Zwierzęta Eulalii”.
0 1 0 0 0 17.09.2008Agencja InplusPR dla Inntegro.plZ końcem sierpnia Agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z portalem internetowym Inntegro.pl. Agencja zajmować będzie się kształtowaniem wizerunku firmy poprzez relacje z mediami.
0 1 0 0 0 17.09.2008Emapa zmienia wizerunekEmapa zmienia swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją rozwoju, długookresowej strategii biznesowej oraz ambitnych planów rynkowej ekspansji łódzkiej Spółki.