0 1 0 0 0 17.09.2008Sigma zadba o wizerunek rodziny systemów ERP i CRM Microsoft DynamicsSigma International rozpoczęła współpracę z firmą Microsoft. Agencja zajmie się realizacją działań public relations dla działu Microsoft Dynamics.
0 1 0 0 0 17.09.2008Rusza kampania społeczna „Otwórz Oczy”W dniu 15 września rozpoczęła się kampania społeczna Otwórz Oczy, której głównym celem jest przełamywanie stereotypowego myślenia i eliminowanie nieprawdziwych poglądów na temat osób niewidomych i słabowidzących.
0 1 0 0 0 17.09.2008GG Promotion rusza z kampanią wizerunkową dla DHL Global Forwarding1 września ruszyła czteromiesięczna kampania wizerunkowa mająca za zadanie zbudowanie świadomości marki DHL Global Forwarding. Za strategię, kreację i wdrożenie kampanii odpowiedzialna została agencja reklamowa GG Promotion.
0 1 0 0 0 17.09.2008Agencja Internetowa 4Kroki angażuje się w działania społecznie odpowiedzialnePo wrześniowym uruchomieniu i pozytywnym przyjęciu ekologicznej platformy eBay'a World of Good, warszawska Agencja Internetowa 4Kroki planuje następne realizacje na rzecz ochrony dóbr naturalnych. Tym razem agencyjni PR-owcy postanowili wesprzeć rodzimą Fundację „Zwierzęta Eulalii”.
0 1 0 0 0 17.09.2008Agencja InplusPR dla Inntegro.plZ końcem sierpnia Agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z portalem internetowym Inntegro.pl. Agencja zajmować będzie się kształtowaniem wizerunku firmy poprzez relacje z mediami.
0 1 0 0 0 17.09.2008Emapa zmienia wizerunekEmapa zmienia swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją rozwoju, długookresowej strategii biznesowej oraz ambitnych planów rynkowej ekspansji łódzkiej Spółki.
0 1 0 0 0 17.09.2008„Murator” inauguruje nową akcję ekologiczną„Murator” na łamach październikowego wydania rozpoczyna ogólnopolską kampanię ekologiczną „Zielony dom – buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą”, popularyzującą ideę zrównoważonego budownictwa.
0 1 0 0 0 17.09.2008Fotografia wielkoformatowa – efektywna poligrafia w reklamieReklama dźwignią handlu, to dzięki niej firmy oddziałują na zmysły potencjalnych klientów, budują z nimi nic porozumienia, a także budzą chęć posiadania oferowanych produktów. Jakże prawdziwe w reklamie jest stwierdzenie, że dobre wrażenie robi się tylko raz. Warto więc zainwestować w atrakcyjne wizualnie, pełne soczystych barw i energii, profesjonalnie wykonane materiały reklamowe.
0 1 0 0 0 17.09.2008ComPress rozpoczyna współpracę z Adecco PolandAgencja ComPress rozpoczęła obsługę polskiego oddziału firmy Adecco. Obsługa obejmuje działania z zakresu media relations.
0 1 0 0 0 17.09.2008Unipharm z Superb PRAgencja Superb PR podpisała umowę o współpracy Public Relations z firmą Unipharm, producentem leków i suplementów diety.