0 1 0 0 0 22.07.2008Citi Handlowy partnerem programu „Trójka przekracza granice”Citi Handlowy został partnerem audycji „Trójka przekracza granice” w Polskim Radiu Programie III. Bank jest także fundatorem nagród w radiowym konkursie „Z kartą przez świat”.
0 1 0 0 0 22.07.2008Simple S.A. wspiera Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą” zyskała nowego Darczyńcę – firmę Simple SA, która przekazała Fundacji nowoczesny system informatyczny Simple.ERP. System ten umożliwi szybszą i bardziej precyzyjną obsługę finansową prawie 6 tysięcy subkont podopiecznych Fundacji.
0 1 0 0 0 22.07.2008Konkurs OpenAd podczas Festiwalu Golden DrumPodczas festiwalu Golden Drum 2008 odbędzie 3 edycja konkursu OpenAd Golden Drum Idea.
0 1 0 0 0 22.07.2008Niekonwencjonalny lobbing ŁodziWprawdzie do 2016 roku zostało jeszcze dużo czasu, ale starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury nabierają coraz większego tempa. Najważniejszy jest pomysł na promocję, która wyróżni się spośród innych i przyciągnie uwagę. Łódź postawiła na kontrolowany luz kulturalny. Pięć fliperów, czyli specjalnych automatów do gry, tematycznie nawiązujących do łódzkich festiwali, będzie bawić uczestników największych imprez muzycznych tego lata w całej Polsce.
0 1 0 0 0 22.07.2008Mobilne wakacje z Tchibo Family i Agencją SmolarNa zlecenie Tchibo Polska, Smolar zorganizował promocję skierowaną do firm zaopatrujących się w hurtowniach typu cash & carry. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, które umilą wakacyjne podróże.
0 1 0 0 0 22.07.2008Agencja Salt & Pepper przygotowała letnią odsłonę kampanii promocyjnej TelepizzyPod hasłem „Colatem Tutaniej Wychodzi” prowadzona jest letnia kampania promocyjna Telepizzy.
0 1 0 0 0 22.07.2008Agencja Frohmberg Studio podpisała umowę z Dramers S.A.Poznańska agencja reklamowa Frohmberg Studio podpisała umowę stałej współpracy ze spółką Dramers SA. Umowa jest formalnym potwierdzeniem współpracy, która trwała z krótkimi przerwami już od wielu lat. Agencja przygotowała dla tego klienta szereg projektów, w tym m.in. design opakowań dla wielu marek wód toaletowych.
0 1 0 0 0 22.07.2008Business Consulting dla marki „Mama i ja”"Baw się zdrowo z wodą Mama i ja" - pod takim hasłem Agencja Reklamowa Business Consulting z Katowic zorganizowała w czerwcu tego roku dwa eventy dla wody źródlanej „Mama i ja” - marki firmy Wosana.
0 1 0 0 0 22.07.2008Citylighty DHL Express po raz pierwszy na stacjach warszawskiego MetraPod hasłem „Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure” wystartowała kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci DHL Servicepoint. Po raz pierwszy reklama DHL Express pojawia się na stacjach warszawskiego Metra.
0 1 0 0 0 22.07.2008SMSy, IVR i mobile video od mobijoy! dla marki WestAgencja mobijoy! dla marki West produkowanej przez Imperial Tobacco przygotowała pakiet rozwiązań: SMS, IVR, video na telefon komórkowy oraz witrynę internetową w postaci tradycyjnej i lite na potrzeby komórek.