0 1 0 0 0 8.07.2008Rozstrzygnięcie konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition 2007/08Łukasz Pióro z Politechniki Krakowskiej, twórca projektu „Threesome”, został zwycięzcą polskiej edycji konkursu dla Projektantów Szkła Artystycznego Bombay Sapphire Designer Glass Competition 2007/08. Nagrodzony projekt będzie reprezentował Polskę na międzynarodowym finale, który odbędzie się we wrześniu podczas Londyńskiego Festiwalu Wzornictwa.
0 1 0 0 0 8.07.2008„Chłodna kalkulacja” – letnia kampania ElectroluxPod hasłem „Chłodna kalkulacja” trwa letnia kampania chłodziarko-zamrażarek AEG-Electrolux, Electrolux oraz Zanussi. Kampania wspiera trwającą do 15 sierpnia 2008 r. promocję konsumencką, w której zakup wolnostojącej chłodziarko-zamrażarki premiowany jest przedłużoną 5-letnią gwarancją. O promocji informują również materiały POS w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 8.07.2008Nowy dział Internet Media ServicesReaserch & Development Department, to nowopowstały dział w strukturze Internet Media Services. Szefem działu został Przemysław Świderski.
0 1 0 0 0 7.07.2008Willson & Brown nagrodzony podczas POPAI European Awards 2008Podczas konkursu POPAI European Awards 2008 o nagrody walczyło 340 ekspozytorów z 15 różnych krajów. Na trzy dni kwietnia Paryż zamienił się w europejskie centrum branży POS. Firma Willson & Brown wróciła do Polski z trzema statuetkami.
0 1 0 0 0 7.07.2008Arctic ponownie z Hand Made27 czerwca ruszyła najnowsza kampania telewizyjna marki Arctic.
0 1 0 0 0 7.07.2008Nowy mobilny nośnik Jet LineJet Line, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej oferty nowy typ mobilnego nośnika. Jest nim JetBike – czterokołowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni zaopatrzony w trzy powierzchnie ekspozycyjne formatu 120 x 180 cm, czyli odpowiadające popularnemu CLP (citylight poster). Nowy nośnik może być dodatkowo wyposażony w system nagłośnieniowy, który emituje komunikat reklamowy. JetBike został już uwzględniony w letniej ofercie dla klientów Jet Line.
0 1 0 0 0 7.07.2008Poprawność = połowa sukcesuInformacje prasowe z błędami? Publiczne wystąpienia pełne potknięć i przeinaczeń? Ile najlepszych nawet twoich pomysłów przegrało walkę z językiem? Z twoim językiem? Może pora to zmienić?
0 1 0 0 0 7.07.2008Dekoral – marka z wysoką reputacjąDnia 23 czerwca 2008 w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród trzeciej edycji badania Premium Brand. Marka Dekoral znalazła się w elitarnym gronie firm, cieszących się najwyższą reputacją.
0 1 0 0 0 7.07.2008Domoteka promuje „Letnią falę rabatów”4 lipca pod hasłem: „W 80 sklepów dookoła domu: Letnia Fala Rabatów” rozpoczęła się letnia wyprzedaż w Domotece. Będzie trwała do końca lipca. Zostanie wsparta kamapnią ATL i BTL oraz akcją ambientową i broszurą prezentująca najciekawsze oferty rabatowe.
0 1 0 0 0 7.07.2008Druga odsłona kampanii wizerunkowej imbirowego piwaSpoty sponsoringowe są kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej prowadzonej przez markę Gingers. 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, Polsat. To pierwsza tego typu kampania prowadzona przez markę Gingers w jej historii.