0 1 0 0 0 26.06.2008Rusza „Gaudi Projekt”Ruszył ogólnopolski konkurs na projekt fasady budynku, dzięki któremu nudne i brzydkie bloki polskich miast mogą zmienić się w dzieła sztuki. Termo Organika producent styropianu w kropki pomoże ocieplić wybrane budynki, by w ten pomysłowy sposób promować termomodernizację.
0 1 0 0 0 26.06.2008Universal McCann rozwija Radian6 – platformę monitoringu mediów społecznychDom mediowy Universal McCann ogłosił wdrożenie platformy monitorującej Radian6. Rozwiązanie to pozwala monitorować treści generowane przez użytkowników internetu we wszystkich formach mediów społecznych.
0 1 0 0 0 26.06.2008eCard rozpoczął promocję serwisu PolPayeCard, lider rozwiązań innowacyjnych w dziedzinie płatności internetowych, rozpoczął kampanię promocyjną nowego serwisu PolPay.
0 1 0 0 0 26.06.2008New Look Advertising dla miesięcznika „Dom&Wnętrze”Agencja New Look Advertising na zlecenie wydawnictwa Edipresse Polska, realizuje niestandardową kampanię dla miesięcznika „Dom & Wnętrze”.
0 1 0 0 0 26.06.2008Wspólna akcja SmartGPS i SaturnaW tym tygodniu ruszyła akcja promocyjna nawigatorów marki SmartGPS we wszystkich sklepach Saturn na terenie Warszawy. 300 billboardów rozmieszczonych w stolicy będzie zachęcać do kupna najnowszego nawigatora – SmartGPS SG620 AM.
0 1 0 0 0 26.06.2008Kreska PR wchodzi na rynekNa rynku pojawiła się nowa agencja public relations - Kreska PR. Dyrektorem firmy jest Adam Studziński.
0 1 0 0 0 26.06.2008Kreacje agencji GonnaBe dla Bristol-Myers SquibbDo grona klientów agencji GonnaBe dołączyła firma Bristol-Myers Squibb Sp. z o.o. GonnaBe odpowiada za kompleksową obsługę BTL dwóch leków z działu szpitalnego: Pefalgan i Maxipime. Są one dostępne tylko w lecznictwie zamkniętym, dlatego kreacje stworzone przez agencję są skierowane do lekarzy specjalistów i farmaceutów.
0 1 0 0 0 26.06.2008Telewizja nowej generacji n rozpoczyna współpracę z agencją BrainAgencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową telewizji nowej generacji n.
0 1 0 0 0 25.06.2008Trzy nagrody PremiumBrand 2008 dla marki WedelW najnowszej edycji konkursu PremiumBrand marka Wedel została nagrodzona w trzech kategoriach. Wedel otrzymał tytuł „Marki Najwyższej Reputacji” w kategorii artykuły spożywcze oraz dwie nagrody specjalne dla „Najbardziej Polecanej Marki” oraz dla „Marki Najwyższego Zaufania Społecznego”.
0 1 0 0 0 25.06.2008Heureka promuje przez wiedzę BRE BankAgencja Heureka odpowiedzialna jest za stworzenie portalu wiedzowego BizSupport dla BRE Banku.