0 1 0 0 0 25.06.2008Zakończenie akcji promocyjnej wódki Soplica „Poczuj Moc Tabunu Koni”Wicemistrz Polski w Rajdach Samochodowych Tomasz Kuchar wręczył nagrodę główną w promocji konsumenckiej wódki Soplica – „Poczuj Moc Tabunu Koni!”.
0 1 0 0 0 25.06.2008Zelmer Marką Najwyższej ReputacjiMarka Zelmer uzyskała status Marki Najwyższej Reputacji w kategorii Dom i Biuro w trzeciej edycji niezależnego rankingu reputacji marek PremiumBrand. Prestiżową nagrodę odebrali w trakcie uroczystej gali podsumowującej wyniki tegorocznego badania Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Zelmer S.A., Tomasz Modzelewski oraz Dyrektor Biura Zarządu i Organizacji Zelmer S.A., Maciej Olszak.
0 1 0 0 0 25.06.2008Polskie Książki Telefoniczne Marką Wysokiej ReputacjiSpółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – dostawca danych teleadresowych (on-line i off-line) firmowanych marką pkt.pl – już po raz trzeci z rzędu otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w kolejnej edycji prestiżowego badania PremiumBrand.
0 1 0 0 0 25.06.2008EuroBAS charytatywnie dla dzieciJuż po raz drugi Stowarzyszenia Razem dla Iłży organizuje w dniach 25-27 lipca 2008r.w mieście imprezę rekreacyjno-charytatywną „Święto Iłży”. Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na wsparcie dzieci z poporodowym porażeniem mózgowym z terenu gminy Iłża.
0 1 0 0 0 25.06.2008Internetowa kampania Kraków AirportSchulz zrealizował wizerunkową kampanię internetową dla Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie.
0 1 0 0 0 25.06.2008Event More wspólnie z Event HouseEvent More - agencja eventowa należąca do grupy Motive, odpowiedzialna za produkcję i organizację eventów, połączyła swoje siły z Event House! specjalizującą się w ambientach, promocjach sprzedażowych oraz wyjazdach integracyjnych.
0 1 0 0 0 25.06.2008Strategia marki dla Regionu Jeziora Czorsztynskiego i Przelomu DunajcaRegion Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca zadba o profesjonalną promocję. Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe, DEMO Effective Launching opracowało strategię marki dla regionu. Agencja zrealizowała także kreatywną część projektu, w tym nazwę regionu „Trzy Krainy”, jego logotyp i hasło „Dotleń się!”.
0 1 0 0 0 25.06.2008PGE Marką Wysokiej ReputacjiPGE otrzymała wyróżnienie w III Edycji PremiumBrand – niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce. Badanie PremiumBrand przeprowadzone zostało w 10 kategoriach, PGE wyróżniona została w kategorii marka biznesowa.
0 1 0 0 0 25.06.2008Główna nagroda i wyróżnienie dla Performance Media w konkursie Golden ArrowPerformance Media zdobyła nagrodę Golden Arrow w konkursie marketingu bezpośredniego. Została ona przyznana w kategorii ''Marketing internetowy – SEM'' za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Wiadomosci.gazeta.pl dla firmy Agora SA.
0 1 0 0 0 25.06.2008Restauracje Vapiano nowym klientem Effective Public RelationsAgencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z międzynarodową siecią restauracji Vapiano, która wkrótce otworzy swoje pierwsze lokale w Polsce.