0 1 0 0 0 25.06.2008Cokupić.pl – debiut w Grupie AllegroAllegro.pl wprowadziła do swojej grupy opiniotwórczy serwis społecznościowy – Cokupić.pl, skupiający wszystkich tych, którzy pragną dzielić się ze sobą opiniami o produktach.
0 1 0 0 0 25.06.2008Planet PR i Grupa Adweb współpracują z SecondStreet.plAgencja Interaktywna Grupa Adweb i Planet PR rozpoczęły w czerwcu współpracę z platformą społecznościowo - shoppingową SecondStreet.pl. Firma NEW.CON10T, właściciel serwisu, postawiła sobie za cel przeniesienie do Internetu głównych arterii usługowo-handlowych polskich miast. Jako pierwsza została uruchomiona łódzka ulica Piotrkowska.
0 1 0 0 0 25.06.2008Discovery Communications zdobywcą 52 nagród Promax/BDA North America 2008Discovery Communications zdobyło łącznie 52 nagrody podczas konkursu PROMAX/BDA North America 2008, który odbył się w dniach 17-19 czerwca w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 25.06.2008FreshMail – nowe narzędzie do zarządzania kampaniami e-mail marketingowymiNa rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami e-mail marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców.
0 1 0 0 0 25.06.2008Spotykalscy.pl w AdwertajzingAgencja reklamowa Adwertajzing zakończyła pierwszy etap prac nad serwisem Spotykalscy.pl. Do zadań agencji należało między innymi opracowanie logistyki nawigacji w ramach serwisu oraz projektu graficznego wraz z przygotowaniem materiałów do prac programistycznych.
0 1 0 0 0 25.06.2008Ciszewski Public Relations pomaga zorganizować 50. urodziny SmerfówCiszewski Public Relations wygrała przetarg na promocję obchodów 50. urodzin Smerfów w Polsce. Już wkrótce, między 26 i 28 czerwca, Smerfy odwiedzą Warszawę, aby zaprosić najmłodszych i ich rodziców do wspólnej zabawy z okazji 50. rocznicy debiutu bohaterów belgijskich bajek.
0 1 0 0 0 25.06.2008Raport o SEO i SEM w polskiej bankowościKtóry bank się pozycjonował? Który wypadł najlepiej? Kto najwięcej wydał na linki sponsorowane? Która marka opanowała pierwsze strony wyników wyszukiwania w ostatnim kwartale ubiegłego roku… Wszystko to w raporcie 'Po linku do banku' (Bluepaper 06/2008), przygotowanym przez agencję SEM – Bluerank.
0 1 0 0 0 24.06.2008ComPress współpracuje z Inotel S.A.Agencja ComPress podpisała umowę o współpracy z firmą Inotel S.A. – operatorem telekomunikacyjnym i dostawcą usług VOIP oraz IPTV. Agencja przygotuje dla nowego klienta strategię działań PR. Zajmie się także działaniami media relations i edukowaniem rynku w zakresie usług oferowanych przez Inotel.
0 1 0 0 0 24.06.2008Call Center Poland podwójnie wyróżniona w Golden Arrow 2008W tegorocznym konkursie Golden Arrow firma otrzymała dwa wyróżnienia: w kategorii „Telemarketing” oraz w kategorii „Program lojalnościowy B2C”.
0 1 0 0 0 24.06.2008PR Kwadrat dla Cinema CityPR Kwadrat Sp. z o.o. wygrała konkurs na obsługę letniej kampanii Cinema City. Agencja została wybrana z grona ponad 10 firm, które wzięły udział w przetargu.