0 1 0 0 0 18.06.2008VI Forum Marketingu – Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie5 sierpnia br., w Warszawie, odbędzie się VI Forum Marketingu poświęcone informatycznemu wsparciu kampanii marketingowych w Internecie.
0 1 0 0 0 18.06.2008Współpraca Grupy Adweb z Interia.plAgencja Interaktywna Grupa Adweb odpowiada za zaplecze programistyczne konkursu „Wybieramy Dziewczynę INTERII i Maximy Models 2008”.
0 1 0 0 0 18.06.2008BAV BCI – nowe narzędzie do tworzenia aliansów strategicznychWybór właściwego partnera strategicznego nie jest rzeczą prostą. Poszukiwanie wspólnika wsparte jedynie intuicją zamiast oczekiwanych korzyści może osłabić markę na wiele lat. Chcąc ułatwić dobór marek w planowanych działaniach marketingowych w BAV Consulting wprowadzono nową usługę: BAV Brand Correlations Index (BAV BCI).
0 1 0 0 0 18.06.2008Dom Mediowy ACR dla Commercial UnionDom Mediowy ACR przygotował kolejną kampanię w Internecie dla Commercial Union. Kampania ma na celu dotarcie do młodych osób, rozpoczynających karierę zawodową. Głównym zadaniem dla ACR jest przekonanie Internautów do przystąpienia do Otwartego Funduszu Emerytalnego on-line.
0 1 0 0 0 18.06.2008Polska wysyła więcej spamu niż Niemcy, Włochy i Wielka Brytania3% światowego ruchu spamu w maju pochodziło z Polski – wynika z opublikowanego raportu firmy Symantec, „The State of Spam”. Stawia to nasz kraj na szóstym miejscu wśród światowej czołówki – wyżej niż Niemcy, Włochy, Tajlandię, czy Wielką Brytanię. Pierwszą pozycję zajęły Stany Zjednoczone (28% wszystkich niechcianych wiadomości), daleko prześcigając pod tym względem inne państwa – m.in. Rosję (7%), Turcję (6%), Chiny (4%), Brazylię (4%).
0 1 0 0 0 18.06.2008Folplex zamyka oddział W-wa BródnoWarszawska firma reklamowa Folplex s.j. zamknęła oddział W-wa Bródno. Od 15.06.2008 biuro obsługi klientów oddziału Bródno zostało przeniesione do oddziału Zacisze.
0 1 0 0 0 18.06.2008Niecodzienna wystawa w EmparkuDo budynku Taurus w Emparku zawitała wystawa prac młodych i niekonwencjonalnych designerów sztuki użytkowej, którzy prezentują zupełnie nowe spojrzenie na urządzanie wnętrz biur i mieszkań. Ekspozycja, przygotowana we współpracy z Magazynem Praga, potrwa do 11 lipca br.
0 1 0 0 0 18.06.2008OTC ratiopharm pod opieką ToolboxuAgencja Toolbox rozpoczęła kompleksową współpracę z polskim działem OTC wiodącego niemieckiego koncernu farmaceutycznego ratiopharm.
0 1 0 0 0 18.06.2008TBWA wspiera kampanią nową linię kosmetyków Nutri-Protect marki Gliss Kur16 czerwca ruszyła kampania telewizyjna nowej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów - Nutri-Protect marki Gliss Kur, której adaptację przygotowała agencja TBWA.
0 1 0 0 0 18.06.2008Nowa kampania wizerunkowa zupek VifonTan-Viet International rozpoczął kolejną część kampanii reklamowej zup Vifon. Działania promocyjne w czerwcu i lipcu prowadzone będą przede wszystkim w telewizji i radiu, a także sieci kin Cinema City.