0 1 0 0 0 19.06.2008Lukas Bank wyróżniony w programie Gold StandardLukas Bank otrzymał wyróżnienie Gold Standard w kategorii kont osobistych.
0 1 0 0 0 19.06.2008Agencja Kreatyna dla marki BielendaWarszawska agencja reklamowa Kreatyna zaprojektowała nową linię opakowań kosmetycznych dla marki Bielenda.
0 1 0 0 0 19.06.2008Mozaic autorem niestandardowej kampanii Nissana MicryMozaic, dział OMG specjalizujący się w działaniach typu product placement, sponsoring i broadcast marketing, opracował i zrealizował niestandardową kampanię Nissana Micry, której pierwszy efekt można było zobaczyć w teledysku promującym najnowszą płytę Ani Dąbrowskiej „W spodniach czy w sukience”. Premiera płyty odbyła się 16.06.br.
0 1 0 0 0 19.06.2008Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejNa początku tego roku Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zleciło instytutowi GfK Polonia przeprowadzenie badań na temat postaw Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej.
0 1 0 0 0 19.06.2008Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – wzrost branży i nowy wizerunekNowe oblicze i plany działań prezentuje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – związek skupiający 15 największych podmiotów z branży, która stanowi coraz bardziej znaczące uzupełnienie tradycyjnego handlu sklepowego.
0 1 0 0 0 19.06.2008Advertiva dla Fujitsu Siemens ComputersAgencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach 10 już edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus.
0 1 0 0 0 18.06.2008Żywy outdoor w centrum WarszawyRuszyła nowa akcja marki Carlsberg – żywy outdoor w samym centrum Warszawy. Na zainstalowanej na budynku hotelu Metropol siatce reklamowej Carlsberga, w najbardziej ruchliwym miejscu Warszawy, pojawili się piłkarze, którzy na oczach wszystkich przechodniów rozgrywają prawdziwy mecz. Akcja potrwa do końca Mistrzostw Europy Euro 2008.
0 1 0 0 0 18.06.2008Firma Monier nowym klientem agencji PegasusAgencja Pegasus rozpoczyna pracę na rzecz firmy Monier, producenta dachówek marki Braas i RuppCeramika.
0 1 0 0 0 18.06.2008VI Forum Marketingu – Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie5 sierpnia br., w Warszawie, odbędzie się VI Forum Marketingu poświęcone informatycznemu wsparciu kampanii marketingowych w Internecie.
0 1 0 0 0 18.06.2008Współpraca Grupy Adweb z Interia.plAgencja Interaktywna Grupa Adweb odpowiada za zaplecze programistyczne konkursu „Wybieramy Dziewczynę INTERII i Maximy Models 2008”.