0 1 0 0 0 6.06.2008Cukierkowy konkurs OdryRozpoczęła się „Papierkowa Mania” - konkurs producenta słodyczy Odra S.A.
0 1 0 0 0 6.06.2008Zwycięzcy konkursu PRotony 2008Wczoraj wieczorem w Fabryce Trzciny po raz drugi rozdano nagrody branży PR - PRotony 2008. Na ceremonię wręczenia nagród przybyło ponad 250 specjalistów aktywnie działających w public relations. Galę prowadziła Katarzyna Pakosińska, gwiazda Kabaretu Moralnego Niepokoju.
0 1 0 0 0 6.06.2008Worldcom PR Group rozszerza zasięg sieciWorldcom Public Relations Group, największa na świecie sieć niezależnych firm PR, przyłączyła kolejne firmy i ogłosiła wybór nowego prezesa regionu EMEA. W Polsce sieć reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants.
0 1 0 0 0 6.06.2008Kabriolety dla BTLExpress, sieciowa wypożyczalnia samochodów, po wprowadzeniu do swojej oferty kamperów, ruszył z kolejną nowością – buduje klasę Fun Car, czyli kabrioletów.
0 1 0 0 0 6.06.2008Ciszewski PR dla AllegroCiszewski Public Relations podpisała umowę na obsługę dziewięciu wakacyjnych eventów Allegro Power dla największego portalu aukcyjnego w Polsce. Dział Nowych Technologii w agencji Ciszewski PR będzie odpowiedzialny za komunikację medialną cyklu eventów, które odbędą się w największych miastach na terenie całego kraju. Impreza pod nazwą Allegro Power, której ambasadorem będzie wielokrotny mistrz Polski w rajdach samochodowych Leszek Kuzaj, będzie promowała bezpieczeństwo na drodze.
0 1 0 0 0 6.06.2008Nowy kanał informacyjny Polsatu w monitoringu Press-Service Monitoring MediówKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesje satelitarne dla trzech nowych stacji należących do Zygmunta Solorza-Żaka: informacyjnego Polsatu News oraz nadających w wysokiej rozdzielczości Polsatu HD i Polsatu Sport HD.
0 1 0 0 0 6.06.2008Agencja „i kropka” kreuje wizerunek YamatoAgencja „i kropka” zajmie się kreowaniem wizerunku warszawskiej restauracji Yamato. Główne atuty restauracji to doskonała kuchnia, efektowny i oryginalny wystrój wnętrza łączący w sobie japońską tradycję i nowoczesną elegancję.
0 1 0 0 0 6.06.2008Advertica i E.C.H.O. Communications z LCC International Money TransferW czerwcu 2008 agencja reklamowa Advertica wspierana przez E.C.H.O. Communications rozpoczęła współpracę z LCC International Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 6.06.2008„Kibicujemy polskiej reprezentacji” – kampania promocyjna sieci SphinxOd 4 czerwca w restauracjach sieci Sphinx zagościł duch sportowy: kelnerzy zmienili się w „sphinxowych piłkarzy”, a wierni reprezentacji kibice będą mogli do woli napawać się sportową atmosferą oglądając mecze w restauracjach sieci. Kampania potrwa do 6 lipca.
0 1 0 0 0 6.06.2008Dlaczego nie zabieram telefonu na wakacje (Forbes)T. Ferriss, Why I Don't Carry A Cellphone On Vacation, "Forbes", 4.06.2008(+ In Pictures: How To Shorten Your Work Week)Bez zbędnych słów: nauczmy się odpoczywać!