0 1 0 0 0 3.06.2008Saatchi & Saatchi przygotowała nową kampanię KubusiaAgencja Saatchi & Saatchi Poland przygotowała dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) kampanię wprowadzającą na rynek nowego Kubusia o smaku bananowo – cytrynowym w limitowanej wersji.
0 1 0 0 0 3.06.2008Ogólnopolskie Mistrzostwa Pierwszej Pomocy Polskiego Czerwonego KrzyżaOgólnopolskie Mistrzostwa Pierwszej Pomocy Polskiego Czerwonego Krzyża odbędą się dniach 6 – 8 czerwca 2008 roku w Ośrodku Wypoczynkowym PCK w Sławie przy ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 23. Część konkursowa planowana jest na dzień 7 czerwca br. na terenie ośrodka.
0 1 0 0 0 2.06.2008Grupa Pracuj rozpoczyna kampanię wizerunkowąGrupa Pracuj, właściciel portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, rozpoczęła kampanię wizerunkową „Dopisz się”, której celem jest zaprezentowanie firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.
0 1 0 0 0 2.06.2008NNV AG nowym klientem PR SolutionsNNV AG – działająca w całej Europie, szwajcarska firma związana z branżą hostingową i marketingiem internetowym – została kolejnym klientem PR Solutions.
0 1 0 0 0 2.06.2008Pakiety usability w ofercie Perfect OneFirma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron.
0 1 0 0 0 2.06.2008Media Concept zaplanował i kupił kampanię reklamową Open`er Festival 2008Celem akcji reklamowej, która potrwa od 1 do 30 czerwca jest nagłośnienie eventu. Zasięg kampanii to 8 głównych miast, plus Lublin i Bydgoszcz.
0 1 0 0 0 2.06.2008Zmiany w Radiu WrocławRadio Wrocław zmieniło główne sygnały oraz hasło przewodnie. Stacja zmieniła też logotyp oraz skróciła nazwę. Kampania promująca odświeżony format przebiega pod hasłem „Nowe brzmienie Radia Wrocław.”
0 1 0 0 0 2.06.2008Oleofarm nowym klientem GG PromotionOd 15 maja agencja reklamy GG Promotion rozpoczął współpracę z firmą Oleofarm z Wrocławia.
0 1 0 0 0 2.06.2008Pierwsza kampania telewizyjna Orange IMAXCinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX, rusza z pierwszą w historii kampanią telewizyjną, której celem jest wsparcie promocyjne wchodzącej na ekrany najnowszej produkcji 3D – „Delfiny i wieloryby – plemiona oceanów.”
0 1 0 0 0 2.06.2008GPD Advertising dla marki VeluxSzyby 73, rolety zaciemniające i konkurs dla dekarzy - agencja reklamowa GPD Advertising z Poznania przygotowała trzy nowe kampanie dla marki Velux.