0 1 0 0 0 29.05.2008Milion Euro dla najlepszego start upuzanox otworzył w Niemczech paneuropejski e-inkubator. Jego głównym zadaniem jest wsparcie młodych talentów z całej Europy działających w obszarze nowoczesnych technologii oraz e-marketingu. Dla najlepszego projektu przewidziano nagrodę w wysokości miliona Euro.
0 1 0 0 0 29.05.2008Betlej&Partners tworzy kampanię ŚnieżkiAgencja reklamowa Betlej&Partners przygotowała kolejną kampanię reklamową na Europę Wschodnią dla swojego klienta, producenta farb, Śnieżka.
0 1 0 0 0 29.05.2008TequilaPolska dla Magnum„Przyjemność zaczyna się od czekolady” to motyw loterii marki Magnum. Zabawa jest elementem najnowszej kampanii wizerunkowej marki Magnum z portfolio Unilever Polska. Za kreację i realizację kampanii „Czekoladowa przyjemność Magnum” odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska.
0 1 0 0 0 28.05.2008UBM i Babcock & Brown z Kostrzewa PRUBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym Babcock & Brown zaprosili agencję Kostrzewa PR do współpracy, przy realizacji najnowszego projektu deweloperskiego – Oaza Kampinos.
0 1 0 0 0 28.05.2008Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogiKibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
0 1 0 0 0 28.05.2008Honki Multimedia dla Nickel DevelopmentW kwietniu i maju 2008 roku Honki Multimedia realizowała kampanię reklamową online dla Grupy Nickel z Poznania. Na kilkunastu serwisach internetowych promowano jedną z inwestycji prowadzonych przez Nickel Development.
0 1 0 0 0 28.05.2008Startuje kampania lokalizatora Zumi.plGrupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie.
0 1 0 0 0 28.05.2008Pomorskie zdobywa SzwecjęW dniach 23-25 maja w Sztokholmie odbyła się trzecia edycja plenerowej imprezy promocyjnej Resedagarna (Dni Podróży). Podczas trzech dni imprezy, w centralnym punkcie miasta Kungsträdgården (Ogrody Królewskie) swoją ofertę zaprezentowało ponad stu wystawców z branży turystycznej, wśród nich znalazła się również prezentacja Województwa Pomorskiego.
0 1 0 0 0 28.05.2008Agencja GonnaBe realizuje kampanię dla Maxon NieruchomościAgencja Reklamowa GonnaBe przygotowała kampanię dla firmy Maxon Nieruchomości. W ramach realizowanych projektów ATL agencja przygotowała: tabliczki w Metrze Warszawskim, reklamę typu „Full-back” na autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie, reklamę typu „Tram Max” na stołecznych tramwajach komunikacji miejskiej oraz plakaty na wiatach przystankowych w centrum stolicy. Mottem przewodnim bieżącej kampanii jest hasło: „Znajdziemy coś dla każdego”.
0 1 0 0 0 28.05.2008New Look Advertising dla marki ŻubrW maju, w regionie Białegostoku na trasach wojewódzkich i przy wjazdach do największych miejscowości New Look przeprowadził kampanię piwa Żubr na nośnikach reklamowych o formacie 10 x 5 m oraz na tablicach „powitalnych” o formacie 1,5 x 3 m.