0 1 0 0 0 15.05.2008„ryzyKOchania” na Mazowszu15 maja 2008, w ramach edukacyjnej kampanii społecznej "ryzyKOchania" przeciwko HIV/AIDS ruszającej właśnie na Mazowszu, w trzech miastach województwa mazowieckiego odbędzie się zaskakujący happening/FLASH MOB, czyli spontaniczna inscenizacja, która w swojej formie i treści będzie bezpośrednim odniesieniem do problemu HIV/AIDS.
0 1 0 0 0 15.05.2008Pierwsze miejsce dla kampanii społecznej na rzecz fundacji Unicorn w konkursie NewsweekaProjekt "Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę", stworzony przez Young & Rubicam, zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Internet” oraz drugie miejsce za plakat o zasięgu ogólnopolskim w konkursie "sto procent z 1%", organizowanym przez tygodnik Newsweek Polska.
0 1 0 0 0 15.05.2008Raport @rewolucja biznesu – sposoby kupowania i podejmowania decyzji zakupowych w InternecieCelem III edycji Raportu „@rewolucja biznesu” przedstawionego podczas konferencji pod tym samym tytułem było przygotowanie kompendium wiedzy niezbędnej do poznania świata e-klienta i przeprowadzenia efektywnej komunikacji marketingowej. Autorzy publikacji przedstawili sposoby korzystania z Internetu, e-commerce, reakcje na tradycyjną reklamę internetową oraz reklamę kontekstową.
0 1 0 0 0 15.05.2008ATA-INT.LTD zdobywcą certyfikatu „Przejrzysta Firma”Firma doradczo-wdrożeniowa ATA-INT.LTD zdobyła certyfikat „Przejrzysta Firma”.
0 1 0 0 1 15.05.2008„Miejskie strefy niepalenia” w wiatach przystankowych AMSTrawa, kwiaty i bluszcz pojawiły się na wybranych wiatach przystankowych AMS w centrum Warszawy. To element akcji społecznej „Miejskie strefy niepalenia”, organizowanej przez stołeczny Urząd Miasta.
0 1 0 0 0 15.05.2008Nowa strategia BBN The Business Branding NetworkWłaściciele 24 agencji reklamowych z całego świata (w tym również z Polski) tworzących sieć BBN The Business Branding Network spotkali się, aby omówić nowe możliwości zarządzania rozwojem marek.
0 1 0 0 0 14.05.2008Euro RSCG Sensors wspiera CSR ProvidentaAgencja Euro RSCG Sensors wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z firmą Provident Polska S.A. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w realizacji programów społecznej odpowiedzialności biznesu Providenta, w szczególności programu wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” i programu edukacji finansowej „Akademia Rodzinnych Finansów”.
0 1 0 0 0 14.05.2008PSPR organizuje panel dyskusyjny poświęcony promocji Śląska i Katowic„Promocja Katowic, promocja Śląskiego. Jeden cel - różne sposoby” – panel dyskusyjny pod tym tytułem organizuje w poniedziałek 19 maja Śląski Oddział PSPR.
0 1 0 0 0 14.05.2008Vapiano Poland z magnifiCoAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę w zakresie public relations marki Vapiano, międzynarodowej sieci restauracji typu „Fast Casual”.
0 1 0 0 0 14.05.2008Dane teleadresowe Eniro Polska dostępne na Mapach GoogleEniro Polska podpisała umowę partnerską z Google. W ramach współpracy Internauci mogą korzystać z danych teleadresowych firm i instytucji z bazy danych Panorama Firm.