0 1 0 0 0 13.05.2008Data PR wspiera WiosnęData PR podpisała ze Stowarzyszeniem Wiosna umowę o współpracy, dotyczącą koordynacji działań promocyjnych i informacyjnych w 2008 roku. To kolejna działalność pro publico bono, w którą angażuje się krakowska agencja Public Relations.
0 1 0 0 0 13.05.2008GPD dla BZ WBKGPD zrealizowało największą tegoroczną kampanię dla BZ WBK. W drodze wieloetapowego przetargu agencja zdobyła możliwość tworzenia reklamy dla konta osobistego Wydajesz & Zarabiasz.
0 1 0 0 0 13.05.2008I.D. Marketing członkiem europejskiego stowarzyszenia dystrybutorów8 maja w Wenecji zapadła decyzja o przyjęciu ID Marketing S.A. do European Letterbox Marketing Association (ELMA). ELMA to europejskie stowarzyszenie dystrybutorów przesyłek adresowych i bezadresowych, zrzeszające czołowych operatorów na rynku.
0 1 0 0 0 13.05.2008Rozstrzygnięcie konkursu na projekt plakatu kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”8 maja, podczas dnia galowego Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008, rozstrzygnięty został konkurs na projekt plakatu do trzeciej edycji kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Patronem zarówno samego Festiwalu, jak i kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
0 1 0 0 0 12.05.2008Konferencja „Media a zjawisko korupcji”W czwartek, 15 maja w godzinach 10.00 – 16.40 w siedzibie Radia Kraków (al. Słowackiego 22) odbędzie się konferencja „Media a zjawisko korupcji”. Przedstawiciele mediów informacyjnych będą dyskutować o społecznej odpowiedzialności prasy, pokażą na przykładach rolę „czwartej władzy” w walce z korupcją. Wydarzenie jest ostatnią konferencją realizowaną w ramach projektu „Małopolska bez korupcji” przez Instytut Kościuszki oraz Stowarzyszenie KATON.
0 1 0 0 0 12.05.2008Słodkie Upominki i Poranki Muzyczne Programu 1 Polskiego RadiaSłodkie Upominki przygotowała upominki dla dzieci biorących udział w Porankach Muzycznych organizowanych przez Polskie Radio.
0 1 0 0 0 12.05.2008Questia dla Raiffeisen Investment AGFirma Questia Communications Management Consultants rozpoczęła współpracę z Raiffeisen Investment AG. Do zadań Questii należy obsługa w zakresie public relations i umacnianie wizerunku medialnego firmy na polskim rynku.
0 1 0 0 0 12.05.2008Mobilna kampania SamSmak XXLGODla Ajinomoto Poland Sp. z o.o. dom mediowy PRO Media House przygotował mobilną kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 12.05.2008Grupa Eskadra dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoGrupa Eskadra na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Departamentu Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności przygotowała i zrealizowała spoty telewizyjne oraz radiowe.
0 1 0 0 0 12.05.2008Druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji PulsW najbliższy weekend rusza druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji Puls.