0 1 0 0 0 27.03.2008Dzieci on-line w oczach rodzicówZdaniem 83 proc. internautów, którzy mają dzieci w wieku od 5 do 15 lat korzystające z internetu, ich pociechy spędzają czas w internecie grając on-line. Co piąty badany rodzic przyznaje, że jego dziecko korzysta z programów P2P i czyta blogi. Firma badawcza Gemius SA we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje zbadała opinie rodziców na temat aktywności dzieci on-line.
0 1 0 0 0 26.03.2008AMS zwycięża w przetargu na umeblowanie Krakowskiego Przedmieścia w WarszawieAMS zwyciężył w przetargu na wyposażenie w kioski i słupy ogłoszeniowe najbardziej prestiżowej ulicy Warszawy - Krakowskiego Przedmieścia.
0 1 0 0 0 26.03.2008Radio TOK FM wyróżnione tytułem „Stacja Roku”Radio TOK FM zostało wyróżnione tytułem „Stacja Roku” przez branżowy tygodnik „Media & Marketing Polska”.
0 1 0 0 0 26.03.2008E-financial Sp. z o.o. „Przejrzystą Firmą”Firma E-financial Sp. z o.o., właściciel portali finansowych Inwestycje.pl i Waluty.com otrzymała Certyfikat „Przejrzysta Firma”. Tytuł nadany został przez Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Machina Design – nowe formy reklamy prasowejWyklejona lustrzaną folią okładka to znak rozpoznawczy drugiego wydania kwartalnika „Machina Design”. Elementy wykonane w technologii hot stampingu pojawią się zarówno na pierwszej stronie okładki, jak na IV okładce w reklamie najnowszej lustrzanki SONY Alfa 350.
0 1 0 0 0 26.03.2008Pentagon Research: Sponsoring sportowy w lutymW badaniu sponsoringu sportowego, przeprowadzonym przez Pentagon Research w lutym, wzięto pod uwagę wszystkie przekazy tv, w których eksponowane były logotypy sponsorów sportu w Polsce. Dyscyplinami, w których sponsorzy zyskiwali najwięcej dzięki relacjom telewizyjnym, okazały się piłka nożna, siatkówka mężczyzn oraz skoki narciarskie. Dopiero trzecia pozycja skoków w miesiącu zimowym jest nowością po kilku latach dominacji.
0 1 0 0 0 26.03.2008Agito.pl uzyskuje miano Przyjaciela KrewniakówAgito.pl – polski hipermarket internetowy z elektroniką użytkową – przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Nova Group dla MillanoNova Group kontynuuje współpracę z producentem czekoladek firmą Millano. Działania prowadzone są dla marki Baron. Agencja przygotowała kreację opakowań sezonowych na Walentynki i Komunię Św. 2008.
0 1 0 0 0 26.03.2008Generali wspiera kampanię społeczną na rzecz transplantacjiGrupa Generali - jako jeden z kilku partnerów - włączyła się do wsparcia akcji społecznej „Łańcuch Krewniaków - Moja Karta Oświadczenia Woli”, promującej ideę transplantacji, przy wykorzystaniu idei Honorowego Krwiodawstwa. Celem kampanii, organizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi - Krewniacy, jest zwiększenie społecznej świadomości dotyczącej transplantacji, przywrócenie zaufania społecznego do transplantologii oraz rozpowszechnianie kart „Oświadczenia woli”.