0 1 0 0 0 17.03.2008Akcja społeczna „Umierać po ludzku”W poniedziałek, 17 marca rusza nowa akcja społeczna „Gazety Wyborczej” i Fundacji Hospicyjnej „Hospicjum to też życie”. Działania pod hasłem „Umierać po ludzku” mają przybliżyć czytelnikom temat umierania, wspomóc hospicja i promować wolontariat.
0 1 0 0 0 17.03.2008Agencja reklamowa InCiti podejmuje współpracę z firmą 100procentAgencja reklamowa InCiti wraz z firmą 100procent zajmującą się produkcją filmową oraz telewizyjną podpisały porozumienie o strategicznej współpracy. Warunki współpracy zawarte w podpisanej umowie mają zapewnić dynamiczny rozwój obydwu firm poprzez wykorzystanie efektów kooperacji w dotychczasowych sektorach działania.
0 1 0 0 0 17.03.2008Nowe realizacje Grupy PTRAgencja interaktywna Grupa PTR zaprezentowała w ostatnim czasie kilka nowych realizacji.
0 1 0 0 0 17.03.2008Londyn okiem Londoneyetv.comNa rynku polskich mediów w Wielkiej Brytanii od pewnego czasu dzieje się dużo. Jedni przychodzą jedni odchodzą, lecz generalnie robi się coraz ciaśniej i ciekawiej. Od trzech miesięcy w Internecie można oglądać materiały zamieszczane na stronie londoneyetv.com, ludzie, którzy się za tym kryją opowiadają, że jest to pierwszy Polski Portal Multimedialny na Wyspach i że chcą dokonać wielkich zmian.
0 1 0 0 0 14.03.2008Jaki jest dzisiaj polski konsument?Polskie społeczeństwo się starzeje – najszybciej rośnie grupa 65+ (osoby powyżej 65. roku życia). Według prognozy demograficznej GUS w 2010 roku ponad 42% ogólnej polskiej populacji będą stanowiły osoby w wieku powyżej 45. roku życia, a w 2025 roku już połowa społeczeństwa będzie w tym wieku.
0 1 0 0 0 14.03.2008Polak na zakupach w Światowym Dniu KonsumentaCena, wygoda użytkowania oraz jakość wykonania i wygląd są czynnikami najczęściej branymi pod uwagę przez Polaków przy zakupie odzieży i obuwia. Mężczyźni w większym stopniu rozważają przesłanki racjonalne zakupu, natomiast kobiety ulegają czynnikom estetycznym – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie sieci Fashion House Outlet Centre.
0 1 0 0 0 14.03.2008Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych „Hitem Roku”Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.
0 1 0 0 0 14.03.2008Road Show Sferii objeżdża kolejne lokacjeW dniach 08, 09.03.2008 odbyły się dwie pierwsze z ośmiu zaplanowanych imprez Road Show. Przed Centrum Handlowym Tesco Górczewska oraz pod Centrum Handlowym King Cross przy ulicy Jubilerskiej. W sumie imprezy odwiedziło ponad 800 osób.
0 1 0 0 0 14.03.2008MasterCard uruchamia usługę cashbackMasterCard uruchamia kolejną usługę, dzięki której nie trzeba szukać bankomatu, by wypłacić gotówkę. Uruchomienie usługi cashback pozwoli każdemu, kto posiada kartę z logo Maestro wydaną przez ING Bank Śląski oraz Bank BPH wypłacać gotówkę w 3000 punktów handlowych wprost od sprzedawcy.
0 1 0 0 0 14.03.2008Salt and Pepper promuje Tantum Verde ForteAgencja Salt and Pepper przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego postaci leku - Tantum Verde Forte.