0 1 0 0 0 10.03.2008Wiosenna burza nagród w 2BE.PL2BE.PL startuje z konkursem "Wiosenna burza nagród", w którym można wygrać cenne gadżety marki Apple. Każda osoba, która zarejestruje domenę w 2BE.PL w okresie od 10 marca do 10 kwietnia 2008 r. ma szansę stać się dumnym posiadaczem m.in. oryginalnego iPoda Classic.
0 1 0 0 0 10.03.2008Kofola z MindShareKofola Polska Sp. z o.o. zdecydowała się na alokację budżetu mediowego do domu mediowego MindShare Polska.
0 1 0 0 0 10.03.2008Agencja Reklamowa Maciaszczyk autorem nowej tożsamości graficznej firmy StyropolAR Maciaszczyk zakończyła realizację projektu dla firmy Styropol. Głównym założeniem było odświeżenie wizerunku firmy. Agencja w ramach podpisanej umowy odpowiedzialna była za projekt corporate identity oraz stworzenie strony internetowej, która w pełni odda nową tożsamość i wizerunek firmy.
0 1 0 0 0 10.03.2008LCL wspólnie z NeuronemFirma poligraficzna LCL S.A. rozpoczęła współpracę z Neuron Agencją Public Relations. Spółka zleciła agencji opracowanie strategii komunikacji oraz media relations.
0 1 0 0 0 10.03.2008Europejska premiera kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved6 marca odbyła się premiera limitowanej kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved, dostępnej od 07.03. w wybranych salonach marki. Reserved po raz pierwszy w historii zorganizowało tego typu event dla nowej kolekcji.
0 1 0 0 0 10.03.2008„Każde życia ma swoją wartość” – kampania społeczna Fundacji HospicyjnejW marcu ruszyła ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Hospicyjnej pod hasłem „Każde życie ma swoją wartość”. Kampania ta ma na celu dotarcie do jak najszerszej części polskiego społeczeństwa, pokazując rolę i konieczność opieki nad pacjentami chorymi nieuleczalnie.
0 1 0 0 0 10.03.2008S4 ze stoiskami Category Theater dla Kompanii PiwowarskiejPierwsze stoisko Category Theater przygotowane przez Agencję Reklamową S4 w ramach współpracy z Kompanią Piwowarską zostało otworzone w połowie stycznia w Krakowie, a następne dwa kolejno w Kielcach i w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.03.2008Hand Made dla Hepatilu7 marca rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Hepatil (Pliva). Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made, która zlecenie zdobyła w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 10.03.2008InDreams o motywacji podczas warsztatów Event Managers ClubFirma InDreams, organizator unikalnych wyjazdów inventive i integracyjnych była gościem VI warsztatów Event Managers Club. Przedstawiciel InDreams, Michał Czerwiński zaprezentował uczestnikom spotkania temat: "Wyjazdy motywacyjne-wydatek czy inwestycja?".
0 1 0 0 0 10.03.2008Galeria Mokotów – nowa kampania w stylu CosmoW marcu rusza kolejna kampania reklamowa Galerii Mokotów. Linia kreatywna przygotowana przez agencję Communication Unlimited kontynuuje założenia dotychczasowej strategii marketingowej ale w nowej, kosmopolitycznej odsłonie.