0 1 0 0 0 4.03.2008FagorMastercook S.A. nowym klientem agencji Oxy GroupWraz z początkiem marca agencja Oxy Group rozpoczęła współpracę z firmą FagorMastercook S.A.
0 1 0 0 0 4.03.2008Kampania „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”„Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux. Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec – wrzesień 2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP. Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.
0 1 0 0 0 4.03.2008„Stopklatka” – rusza nowa kampania Dominet Banku"Stopklatka" to najnowsza kampania reklamowa Dominet Banku promująca kredyt gotówkowy z szansą na niespłacenie. Bank spośród klientów biorących promocyjny kredyt gotówkowy wylosuje osoby, za które spłaci łącznie 500 tys. zł zaciągniętych przez nie zobowiązań.
0 1 0 0 0 4.03.2008Saatchi & Saatchi dla marki Okocim MocneSaatchi & Saatchi przygotowała kreację do kampanii sponsorskiej mocnego kina dla marki Okocim Mocne
0 1 0 0 0 4.03.2008Highlite PR dla Banku Zachodniego WBKDo końca roku Agencja Highlite PR będzie realizowała działania Media Relations dla Banku Zachodniego WBK. Współpraca dotyczyła będzie działalności Fundacji BZ WBK oraz prowadzonego przez nią programu Bank Dziecięcych Uśmiechów.
0 1 0 0 0 4.03.2008Sugababes w butach DeichmannSugababes, jedna z najpopularniejszych żeńskich grup w Europie stworzyła swoją pierwszą autorską kolekcję butów, dostępną w sklepach Deichmann. Spot reklamowy, wyreżyserowany przez Jake Nava, pojawi się w polskiej telewizji już 7 marca.
0 1 0 0 0 4.03.2008Gadu-Gadu o Powstaniu WarszawskimMuzeum Powstania Warszawskiego we współpracy z Gadu-Gadu S.A. uruchomiło specjalny numer komunikatora. Nowoczesna forma komunikacji wesprze również rozpoczynającą się we współpracy z XLI Liceum im. Joachima Lelewela akcję „Pamiętam. Wspieram”. Jej celem jest promocja numeru konta, na który można wpłacać pieniądze na zakup pamiątek związanych z II wojną światową.
0 1 0 0 0 4.03.2008Planet PR promuje MarsaAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem stowarzyszenia The Mars Society. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie PR-u wizerunkowego, prowadzenie biura prasowego, współpraca z innymi oddziałami stowarzyszenia na całym świecie oraz wsparcie w pozyskiwaniu sponsorów dla projektów naukowych. Umowa ma stały charakter.
0 1 0 0 0 4.03.2008Polacy nie wiedzą, jak przekazywać podatek na rzecz organizacji pożytku publicznegoPonad połowa osób, które zamierzają przekazać 1 proc. na rzecz organizacji pożytku publicznego, nie wie, że w tym roku zmieniły się procedury wpłat – ujawnia agencja badawcza Synovate.
0 1 0 0 0 4.03.2008mBank promuje eKontomBank startuje z intensywną kampanią reklamową, której celem jest zakomunikowanie darmowego eKONTA z bezpłatnymi przelewami przez Internet.