0 1 0 0 0 4.03.2008Agencja 21 nagrodzona „Wirtualnym telefonem”Zespół Agencji 21 otrzymał statuetkę „Wirtualnego telefonu” przeznaczoną dla liderów branży teleinformatycznej za „profesjonalną obsługę PR firmy Nokia, długoletnie, innowacyjne prezentowanie wizerunku fińskiego producenta na polskim rynku. Oryginalne podejście do organizacji konferencji prasowych i prezentacji produktów oraz znakomitą współpracę z dziennikarzami”.
0 1 0 0 0 4.03.2008Na ratunek warszawskim zabytkomW ostatni czwartek lutego w siedzibie Stowarzyszenia Architektów Polskich odbyła się dyskusja poświęcona warszawskim zabytkom i sposobom finansowania ich renowacji.
0 1 0 0 0 4.03.2008FagorMastercook S.A. nowym klientem agencji Oxy GroupWraz z początkiem marca agencja Oxy Group rozpoczęła współpracę z firmą FagorMastercook S.A.
0 1 0 0 0 4.03.2008Kampania „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”„Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux. Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec – wrzesień 2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP. Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.
0 1 0 0 0 4.03.2008„Stopklatka” – rusza nowa kampania Dominet Banku"Stopklatka" to najnowsza kampania reklamowa Dominet Banku promująca kredyt gotówkowy z szansą na niespłacenie. Bank spośród klientów biorących promocyjny kredyt gotówkowy wylosuje osoby, za które spłaci łącznie 500 tys. zł zaciągniętych przez nie zobowiązań.
0 1 0 0 0 4.03.2008Saatchi & Saatchi dla marki Okocim MocneSaatchi & Saatchi przygotowała kreację do kampanii sponsorskiej mocnego kina dla marki Okocim Mocne
0 1 0 0 0 4.03.2008Highlite PR dla Banku Zachodniego WBKDo końca roku Agencja Highlite PR będzie realizowała działania Media Relations dla Banku Zachodniego WBK. Współpraca dotyczyła będzie działalności Fundacji BZ WBK oraz prowadzonego przez nią programu Bank Dziecięcych Uśmiechów.
0 1 0 0 0 4.03.2008Sugababes w butach DeichmannSugababes, jedna z najpopularniejszych żeńskich grup w Europie stworzyła swoją pierwszą autorską kolekcję butów, dostępną w sklepach Deichmann. Spot reklamowy, wyreżyserowany przez Jake Nava, pojawi się w polskiej telewizji już 7 marca.
0 1 0 0 0 4.03.2008Gadu-Gadu o Powstaniu WarszawskimMuzeum Powstania Warszawskiego we współpracy z Gadu-Gadu S.A. uruchomiło specjalny numer komunikatora. Nowoczesna forma komunikacji wesprze również rozpoczynającą się we współpracy z XLI Liceum im. Joachima Lelewela akcję „Pamiętam. Wspieram”. Jej celem jest promocja numeru konta, na który można wpłacać pieniądze na zakup pamiątek związanych z II wojną światową.
0 1 0 0 0 4.03.2008Planet PR promuje MarsaAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem stowarzyszenia The Mars Society. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie PR-u wizerunkowego, prowadzenie biura prasowego, współpraca z innymi oddziałami stowarzyszenia na całym świecie oraz wsparcie w pozyskiwaniu sponsorów dla projektów naukowych. Umowa ma stały charakter.