0 1 0 0 0 28.02.2008W Unii z Fortis BankiemFortis zwraca uwagę przedsiębiorców na rolę banku w pozyskiwaniu środków unijnych na lata 2007-2013. Nowa kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla firm. Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.
0 1 0 0 0 28.02.2008Knorr Nudle nawijają z Jareckim18 lutego 2008 r. wystartowała nowa akcja promocyjna marki Knorr Nudle. Nawijarka to konkurs odbywający się równolegle w Internecie oraz na antenie Radia ESKA. Oprawę muzyczną stworzył zeszłoroczny laureat festiwalu w Opolu – Jarecki, którego najnowsza płyta została objęta mecenatem marki Knorr Nudle. Koncepcja i realizacja akcji powstały w wyniku ścisłej współpracy pomiędzy agencją Hint Intermedia, Radiem ESKA oraz Klientem.
0 1 0 0 0 28.02.2008Nowi partnerzy Fresh SolutionsFresh Solutions nawiązał współpracę z dwoma nowymi partnerami: Menago.net z Gliwic oraz Kaligula.net Communications z Wągrowca.
0 1 0 0 0 27.02.2008Słodkie Upominki nagrodzone w konkursie Art of Packaging 2007Bombonierka-fortepian – zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Słodkie Upominki specjalnie na cykl eventów z okazji obchodzonego w ubiegłym roku 10-lecia Telefonii Dialog SA – otrzymała główną nagrodę w kategorii „Opakowanie Smaku” w konkursie Art of Packaging 2007.
0 1 0 0 0 27.02.2008Delecta intensywnie reklamuje FisielaDo końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe Fisiela – linii marchewkowo-owocowych kisieli marki Delecta. Kampania prasowa i internetowa ma charakter wizerunkowy i jest adresowana do matek i dzieci w wieku 6-12 lat.
0 1 0 0 0 27.02.2008Sport Management Polska promuje Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskimPolski Związek Kajakowy i Sport Management Polska podpisały umowę o współpracy w zakresie organizacji i promocji Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskim, które odbędą się w dniach 9 -11 maja 2008 roku w Krakowie.
0 1 0 0 0 27.02.2008Studio DN odświeża HerbapolStudio DN – największa polska agencja brandingowa specjalizująca się w projektowaniu opakowań i identyfikacji wizualnej, zaprojektowała nowe opakowania dla linii herbat Herbapolu.
0 1 0 0 0 27.02.2008Profireal Polska zmienia się w Profi Credit PolandW lutym 2008 roku wszystkie spółki należące do Profireal Group zmieniły swoją nazwę na Profi Credit. Wraz z nazwą zmienia się również logo.
0 1 0 0 0 27.02.2008Studio DN ponownie dla CEDC – Polmos BiałystokStudio DN, które ma już za sobą udane realizacje dla CEDC, największego producenta i dystrybutora alkoholi mocnych w Polsce, otrzymało kolejne zlecenie, tym razem dotyczące rumu Senorita produkowanego przez Polmos Białystok (będący obok Bols Sp. z o.o. częścią grupy CEDC).
0 1 0 0 0 27.02.2008Wella przedłuża umowę z WincantonWella przedłużyła kontrakt o kolejne dwa lata z firmą Wincanton. Przedmiotem umowy jest obsługa magazynu dystrybucyjnego w ramach której firma odpowiedzialna jest m.in. za odbieranie zamówień, pracę w WMS, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie zleceń oraz pakowanie i wysyłanie produktów bezpośrednio do salonów fryzjerskich.