0 1 0 0 0 27.02.2008AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w GdańskuPowierzchnie reklamowe w 81 wiatach przystankowych w Gdańsku poszerzą ofertę handlową AMS. Tym samym firma przejmie część powierzchni użytkowanych dotychczas przez Clear Channel Polska – to efekt umowy, która zostanie podpisana z władzami miasta.
0 1 0 0 0 27.02.2008Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Warzywko„Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni” to główne hasło, a zarazem motyw przewodni trwającej kampanii reklamowej. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki po kilkuletniej nieobecności reklamowej na antenie stacji telewizyjnych.
0 1 0 0 0 27.02.2008„Poczuj Moc Tabunu Koni” – nowa akcja promocyjna marki Soplica29 lutego rusza nowa promocja konsumencka wódki Soplica – "Poczuj Moc Tabunu Koni". Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy głównej nagrody – terenowego Land Rovera Freelander 2 przez znanego kierowcę rajdowego, aktualnego Wicemistrza Polski w Rajdach Samochodowych, Tomasza Kuchara.
0 1 0 0 0 27.02.2008Wiosenna akcja promocyjna marki ClinAgencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje akcję promocyjną „Clin – czyste okna na wiosnę” dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia okien Clin.
0 1 0 0 0 27.02.2008Creative & Innovative BrandsFirma Carolyn Consulting wraz z partnerami wydarzenia organizuje pełną atrakcji imprezę wystawienniczą „Creative & Innovative Brands”, która odbędzie się 3 marca 2008 w Sali Wystawienniczej Biblioteki UW, ul Dobra 56/66 w Warszawie. Celem imprezy jest promowanie dynamicznych i kreatywnych marek związanych z nowymi technologiami, gadżetami HiTech, elektroniką użytkową oraz identyfikacją indywidualną - kierowanych do młodego pokolenia.
0 1 0 0 0 26.02.2008Sektor finansowy wciąż na celowniku cyberprzestępcówNajwiększa ilość ataków typu „phishing” w grudniu dokonywana była na sektorze finansowym (83%) – wynika z opublikowanego przez firmę Symantec raportu „The State of Phishing”. Na drugim miejscu znalazł się sektor informacyjny (13%). Internetowi przestępcy najmniej zainteresowani byli administracją rządową (1%). Nie zmieniła się także motywacja ataków: w sektorze finansowym cyberprzestępcy przechwytywali dane w celu wykradania pieniędzy z kont bankowych, z kolei w sektorze usług informacyjnych zdobyte informacje wykorzystywane były do rozsyłania spamu.
0 1 0 0 0 26.02.2008Genesys w kwadrancie liderów według raportu „IVR i portale głosowe dla przedsiębiorstw, 2008”Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU) poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla rzedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello.
0 1 0 0 0 26.02.2008Click5 tworzy globalny serwis Scott USAAgencja interaktywna Click5 stworzyła serwis www.scottusa.com dla światowego lidera w produkcji sprzętu i odzieży do sportów outdoor. Międzynarodowy serwis internetowy jest pierwszym etapem długoterminowej umowy agencji na obsługę Scott USA w zakresie marketingu interaktywnego.
0 1 0 0 0 26.02.2008Nowy The Cut w międzynarodowej dystrybucji25 lutego, w Polsce, Czechach i na Węgrzech, pojawiło się 110 tysięcy egzemplarzy "The Cut by Levi’s". Najnowszy numer magazynu marki Levi’s to projekt innowacyjny – przede wszystkim z uwagi na zawartość i nowe kanały dystrybucji.
0 1 0 0 0 26.02.2008GTI rozpoczyna współpracę z Grupą Travel PolskaGrupa Travel Polska rozpoczęła współpracę z GTI, jednym z największych touroperatorów na Riwierze Tureckiej. To już ósmy touroperator z którym GTP podpisała umowę.