0 1 0 0 1 7.02.2008„Powitaj z nami piękniejsze jutro” – reklama rekrutacyjna firmy AvonPo raz pierwszy w swej 15-letniej historii Avon Cosmetics Polska przygotował telewizyjną kampanię reklamową, która ma na celu promowanie wizerunku firmy sprzedaży bezpośredniej oraz pokazanie korzyści z bycia konsultantką. W reklamie występują polskie konsultantki współpracujące z firmą.
0 1 0 0 0 7.02.2008Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowychP. Kafka, MySpace Ads: A Light At The End Of The Tunnel?, Silicon Alley Insider, 5.02.2008K.J.Delaney, Social Sites Don't Deliver Big Ad Gains, Wall Street JournalAmerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek - coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach.
0 1 0 0 0 7.02.2008PRO Media House promuje nowości Orange IMAXCinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX zlecił PRO Media House zaplanowanie i zakupienie nowej kampanii reklamowej, która potrwa do końca lutego 2008. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą pięć największych miast Polski, w których znajdują się kina Orange IMAX.
0 1 0 0 0 7.02.2008Belvilla w portfolio Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors pracuje dla marki Belvilla, holenderskiego lidera rynku turystycznego, oferującego mieszkania i domy wakacyjne w 13 krajach Europy. Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacyjnej klienta, launch mediowy jego usług oraz bieżącą obsługę biura prasowego.
0 1 0 0 0 7.02.2008Unijne projekty transportowe w sieciOd dziś sieć internetowa jest bogatsza o serwis Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT): www.cupt.gov.pl. Instytucja podlegająca Ministrowi Infrastruktury odpowiada za wdrażanie Programu Operacyjnego „Infrastruktura i Środowisko” w zakresie projektów rozwoju infrastruktury transportowej na kwotę ponad 27 mld euro realizowanych przy współudziale środków Unii Europejskiej w latach 2007–2015.
0 1 0 0 0 7.02.2008EP Creative Services dla Cienia MenedżeraAgencja Elżbieta Pełka Creative Services już drugi raz wspiera promocję programu praktyk studenckich „Cień Menedżera”.
0 1 0 0 0 7.02.2008Epicor współpracuje z InfocompFirma Epicor Software Corporation (Nasdaq: EPIC) podpisała list intencyjny o współpracy partnerskiej z firmą Infocomp z Torunia, dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych.
0 1 0 0 0 7.02.2008Betacom podpisał umowę partnerską z CABetacom podpisał umowę partnerską z firmą CA Polska. W ramach umowy, w ofercie Betacomu znajdą się wybrane rozwiązania firmy CA – CA ADS, CA AllFusion, CA ARCserve Backup, CA CleverPath oraz CA Unicenter – wspierające pracę programistów, specjalistów IT oraz analityków biznesowych.
0 1 0 0 0 7.02.2008Cztery wódki z portfolio Grupy Sobieski w Klubie MilionerówSobieski, Starogardzka, Polonaise oraz Krakowska to wódki, których roczna sprzedaż w 2007 roku na świecie przekroczyła milion case’ów. Tym samym Grupa Sobieski, jako jedyny producent alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, może pochwalić się aż czterema produktami w gronie Milionerów.
0 1 0 0 0 7.02.2008Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2007 rokuNajbardziej opiniotwórczym medium minionego roku – jak wynika z rocznego raportu Instytutu Monitorowania Mediów – została Rzeczpospolita. Liderem wśród stacji telewizyjnych jest TVN24, a radiowych – RMF FM.