0 1 0 0 0 6.02.2008Konkurs walentynkowy „Metra” z Era Tak Tak4 lutego ruszył walentynkowy konkurs dla czytelników dziennika „Metro” pod nazwą „SMS-owa poczta walentynkowa Metra!”. Konkurs, oparty na mechanizmie SMS-owym, potrwa do 14 lutego.
0 1 0 0 0 6.02.2008Cumulus stworzył logo dla Rady Przedsiębiorczości LubelszczyznyLubelska Agencja Cumulus stworzyła logo dla Rady Przedsiębiorczości Lubelszczyzny. Nowe logo zostało zaprezentowane podczas wczorajszej konferencji prasowej w Lublinie.
0 1 0 0 0 6.02.2008Sto lat rodzinnych domów dziecka w PolsceFundacja Świętego Mikołaja obchodzi jubileusz powstania pierwszej w Polsce placówki, która jest pierwowzorem rodzinnego domu dziecka. Nazywano ją wówczas Gniazdem Sierocym, a jej założycielem był Kazimierz Jeżewski. Pierwsze Gniazdo powstało w 1908 roku w Stanisławczyku pod Przemyślem, gdzie opiekę znalazło dziesięcioro przybranych dzieci i dwoje dzieci rodziców prowadzących dom.
0 1 0 0 0 6.02.2008Taka Jestem – nowa kampania NikeFirma Nike rozpoczyna w Polsce kampanię marketingową pod hasłem „Taka jestem”, która ma promować kobiety-sportowców, a zarazem zachęcić do uprawiania sportu nowe pokolenie dziewczyn.
0 1 0 0 0 6.02.2008Locco Event dla Duni ABAgencja Promocyjna Locco Event wygrała konkurs ofert na wykonania badania marketingowego dla Firmy Duni AB.
0 1 0 0 0 6.02.2008MultiBank i SEB TFI zachęcają do inwestowaniaInternetowi inwestorzy z MultiBanku mogą bez wychodzenia z domu i kosztów manipulacyjnych lokować środki już w ponad 150 funduszach zarządzanych przez 13 towarzystw inwestycyjnych. Centrum Oszczędzania, platforma inwestycyjna MultiBanku, wzbogaciła się o kolejny fundusz parasolowy SEB SFIO z sześcioma subfunduszami. Klienci, którzy skorzystają z nowej oferty mają szansę na atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 6.02.2008Spotkanie kluczowych klientów Saint-Gobain Isover PolskaW dniach 11-13.01.2008 w nowootwartym Hotelu Andersia w Poznaniu odbyło się doroczne spotkanie kluczowych klientów firmy Saint-Gobain Isover Polska – XII Klub Isover.
0 1 0 0 0 6.02.2008Nowy wizerunek ZigZapa14 lutego, w Walentynki, telewizyjny kanał dla dzieci, ZigZap zmienia logo i oprawę graficzną a także wprowadza nową stronę internetową oraz nowe filmy i seriale.
0 1 0 0 0 6.02.2008Kasztelan kibicuje naszym – nowa akcja promocyjna markiTrwa najnowsza akcja promocyjna marki Kasztelan. Tym razem, w ramach promocji, zakup odpowiedniej liczby piw Kasztelan premiowany jest wyjątkową dla każdego z kibiców płockich szczypiornistów nagrodą - szklanką z logo Wisły Płock i Kasztelana.
0 1 0 0 0 6.02.2008Świat bardziej Bueno„Świat bardziej Bueno” – pod takim hasłem ruszyła kolejna promocja konsumencka marki Kinder Bueno przygotowana przez agencję reklamową Kid&Young.