0 1 0 0 0 30.01.2008Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktykaW styczniu b.r. nakładem Wydawnictwa ODDK ukazała się książka nt. nowoczesnego zarządzania promocją w Internecie. Autorem publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i trener e-marketingu.
0 1 0 0 0 30.01.2008Najmłodsza gwiazda Go & Goal Sponsorservice13-letni Klimek (Klemens) Murańka jest najmłodszym polskim sportowcem, który podpisał profesjonalny kontrakt sponsorski. Ucznia I klasy Gimnazjum Sportowego w Zakopanem od 25 go stycznia br. wspiera lider rynku wyposarzenia wnętrz - firma Indeco S.A., która całość działań związanych z pozyskaniem nastepcy Małysza powierzyła jednej z najdłużej działających agencji marketingu sportowego - Go & Goal Sponsorservice.
0 1 0 0 0 30.01.2008Kampania społeczna „Nowotwór nie potwór”„Nowotwór nie potwór” to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”.
0 1 0 0 0 30.01.2008Szanty przez całą dobę25 stycznia rozpoczął swoją działalność nowy społecznościowy portal internetowy www.szanty24.pl.
0 1 0 0 0 30.01.2008Tysiące ofert na wyciągnięcie rękiW dniach 9 – 10 lutego, w najbardziej znanym miejscu targowym w stolicy – warszawskim Torwarze - odbędą się Targi Mieszkaniowe organizowane przez firmę Nowy Adres. Na Targach zaprezentuje się niemal 100 wystawców, wśród nich znajdą się deweloperzy, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, firmy z branży wyposażenia wnętrz, a także pośrednicy kredytowi i banki.
0 1 0 0 0 30.01.2008Neuron pracuje dla Netia SAPrzetarg na pełną obsługę public relations ogłoszony pod koniec zeszłego roku przez firmę Netia S.A. wygrała warszawska agencja Neuron. Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje doradztwo komunikacyjne, działania media relations, a także prowadzenie projektów specjalnych.
0 1 0 0 0 30.01.2008Grupa Generali uruchomiła wirtualne biuro prasowePod koniec stycznia br. Grupa Generali uruchomiła wirtualne biuro prasowe – internetowy system komunikacji z dziennikarzami, ułatwiający dostęp do informacji i materiałów prasowych firmy.
0 1 0 0 0 30.01.2008Magazyn „Woman” wprowadzony do sieci sprzedaży detalicznejConcept Publishing Polska, największy w Polsce wydawca publikacji typu customer Publishing w udanie przeprowadził proces wprowadzenia magazynu „Woman” wydawanego dla firmy Dermika do salonów sieci Empik.
0 1 0 0 0 30.01.2008Ciszewski Public Relations dla InfoPraca.plAgencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła w styczniu 2008 współpracę z internetową giełdą pracy InfoPraca.pl.
0 1 0 0 0 30.01.2008„Mocny strzał” Albedo i RockwoolPod hasłem "Mocny strzał" Albedo Marketing realizuje promocję dla firmy Rockwool Polska. Akcja skierowana jest do właścicieli hurtowni materiałów budowlanych oraz ich sprzedawców i klientów.