0 1 0 0 0 1.02.2008Geokodowanie w PCMPolskie Centrum Marketingowe poszerzyło metody doboru baz danych z wykorzystaniem technik geokodowania. Nowe oprogramowanie pozwoli jeszcze precyzyjniej określić grupę docelową, dotarciem do której zainteresowany jest Klient.
0 1 0 0 0 1.02.2008Nowy zarząd House of SkillsFirma szkoleniowo-doradcza House of Skills ogłosiła zmiany w składzie zarządu.
0 1 0 0 0 1.02.2008Multi Communications doradza holdingowi ITIAgencja Public Relations Multi Communications rozpoczęła współpracę z holdingiem ITI w zakresie PR korporacyjnego i komunikacji zewnętrznej. Do zadań agencji należy stworzenie nowej strategii komunikacyjnej oraz wsparcie dla codziennych działań PR managera Grupy ITI.
0 1 0 0 0 1.02.2008AMS i Jet Line podpisały umowę o współpracyAMS i Jet Line, dwie firmy z branży reklamy zewnętrznej, podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży powierzchni reklamowych na stacjach benzynowych.
0 1 0 0 0 1.02.2008Blog Roku 2007 wkracza w decydującą fazęKonkurs na najlepsze blogi w polskim internecie wchodzi w decydującą fazę. Blogi, na które oddano największą liczbę sms-owych głosów, zostaną teraz poddane ocenie członków Kapituły Konkursu i internautów.
0 1 0 0 0 1.02.2008Porównywarka średnich cen nieruchomości w serwisie Domiporta.plInternetowy serwis nieruchomości Domiporta.pl wzbogacił się o porównywarkę średnich cen nieruchomości. W wydzielonej sekcji serwisu można porównać średnie ceny metra kwadratowego mieszkań i domów z rynku pierwotnego i wtórnego z 10 największych miast Polski.
0 1 0 0 0 31.01.2008B&j dla Canon PolskaDział event/ambient wrocławskiej agencji b&j przygotowuje kolejny event dla Canon Polska, tym razem dla dystrybutorów. Celem dwudniowego „Laser meetingu” jest prezentacja możliwości urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych firmy Canon.
0 1 0 0 0 31.01.2008Rockwool Budowlaną Marką Roku 2007Podczas tegorocznych targów BUDMA w Poznaniu Rockwool Polska otrzymał główną nagrodę w konkursie Budowlana Marka Roku 2007 w kategorii Wełna Mineralna i Skalna. Wyróżnienie za szczególne osiągnięcia marketingowe na rynku materiałów budowlanych przyznane zostało na podstawie ogólnopolskich badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych z całego kraju.
0 1 0 0 0 31.01.2008Familiada z One-2-OneJeden z najpopularniejszych teleturniejów emitowany w TVP2 od lutego umożliwia telewidzom SMS-owe typowanie prawidłowych odpowiedzi. Rozszerzenie formuły programu przygotował One-2-One Media Solutions.
0 1 0 0 0 31.01.2008Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis usługowyPod adresem logo.wp.pl można zamówić elementy identyfikacji wizualnej firmy, w tym kluczowy – logo.