0 1 0 0 0 23.01.2008Whisky Dewar’s w nowym opakowaniuDewar`s wprowadziła nowe opakowanie dla jednego ze swych produktów – Dewar`s White Label.
0 1 0 0 0 23.01.2008Cztery kolory uczuć Tic Tac’aTeraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka miły prezent – zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym z czterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero z myślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego. Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polski oddział agencji reklamowej Publicis.
0 1 0 0 0 23.01.2008Czerwona Epoka nadchodziPolski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – REDage – której istotą działalności ma być nowa jakość komunikacji marketingowej w Internecie. Jej założycielami są postaci znane od wielu lat w branży marketingu interaktywnego i tradycyjnego - Eliza Łuczak-Hołowczyc i Robert Kaczmarski.
0 1 0 0 0 23.01.2008Hity Zimy agencji Unigroup.plAkcja Hity Zimy (Simplusa) przekroczyła półmetek – już 7 miejscowości, z 11 zaplanowanych, znalazło się na trasie ekipy odwiedzającej najpopularniejsze miejsca zimowego wypoczynku w Polsce. Filmiki, zrealizowane w konwencji „interactive reality”, stanowiące efekty wizyt, oglądać można na specjalnie utworzonej na potrzeby akcji stronie www.hitysimplusa.pl oraz w popularnym serwisie YouTube. Tam trafiają również te fragmenty, które nie przeszły wewnętrznej „cenzury” producenta.
0 1 0 0 0 23.01.2008Dni Otwarte GfK Polonia Consumer Tracking – poznaj badania od kuchniDział Consumer Tracking firmy badawczej GfK Polonia organizuje Dni Otwarte „Zobacz nas od kuchni”. Nowatorski cykl spotkań z klientami rozpoczyna prezentacja kulisów przebiegu nowego badania GfK Panel Indywidualny, które dostarcza firmom informacji o zachowaniach zakupowych indywidualnego nabywcy.
0 1 0 0 0 23.01.2008Plakativ dla Coca-ColiPlakativ przeprowadził kampanię outdoorową filmu reklamowego Coca-Coli o tytule „Hapiness factory”.
0 1 0 0 0 23.01.2008Polskie Szlaki razem z Interia.plArtykuły o polskich miastach i ich atrakcjach można teraz przeczytać również na łamach jednego z najpopularniejszych portali w Polsce - Interii.pl. Turystyczny serwis Polskie Szlaki i Interia.pl rozpoczęły współpracę przy publikacji tekstów
0 1 0 0 0 23.01.2008Największe zagrożenia w roku 2008 – prognozyW swoim najnowszym raporcie zatytułowanym „Internet Security Outlook” firma CA ostrzega, że w 2008 r. głównymi celami ataków w Internecie staną się m.in. gry sieciowe, serwisy społecznościowe oraz eksponowane wydarzenia, takie jak wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. Raport opracowany na podstawie danych zgromadzonych przez pracowników serwisu CA Global Security Advisor zawiera między innymi prognozy na 2008 r. dotyczące bezpieczeństwa w Internecie oraz informacje o tendencjach zaobserwowanych w roku 2007.
0 1 0 0 0 23.01.2008Zakupy w sieci i przez telefonW 2006 roku już 36% Polaków miało dostęp do Internetu (GUS). Co trzeci internauta dokonuje w sieci zakupów. Największym zainteresowaniem cieszą się aukcje i obniżki cen, w tym ofert turystycznych – wynika z analiz przeprowadzonych przez Grupa Travel Polska.
0 1 0 0 0 23.01.2008Amica klientem agencji reklamowej FreshFirma Amica Wronki rozpoczęła współpracę z poznańską agencją reklamową Fresh.