0 1 0 0 0 23.01.2008Świat GPS odpowiedzialny społecznieSklep internetowy Świat GPS przekazał na internetową aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nawigator satelitarny SmartGPS SG 310.
0 1 0 0 0 23.01.2008Drugie życie Agi ZaryanWirtualny koncert Agi Zaryan, nazywanej polską Dianą Krall, odbędzie się 28 stycznia o godzinie 18.00 w Second Life i będzie to jedna z pierwszych polskich imprez tego typu w popularnej grze sieciowej i pierwsze wydarzenie na stadionie Eurofun 2012 budowanym przez agencję FFCreation.
0 1 0 0 0 23.01.2008Data Solutions zaprasza na kawęPod hasłem „Gdzie Prima, tam rozmowa” rozpoczęła się trzymiesięczna promocja kawy Prima Finezja. Akcja firmy Prima–Sara Lee Coffee & Tea ma na celu wsparcie nowej platformy komunikacyjnej kawy Prima Finezja oraz budowę lojalności konsumentów produktu. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Promocji odpowiadała agencja marketingu relacji Data Solutions.
0 1 0 0 0 23.01.2008Zmiany w cenniku Echo MiastaOd 24 stycznia Media4mat Sp. z o.o. – wydawca Echo Miasta – miejskiej gazety ogłoszeniowej, wprowadza nowy cennik powierzchni reklamowej. Zmianie ulegają ceny ogłoszeń modułowych, ogłoszeń na pierwszej stronie oraz ogłoszeń drobnych.
0 1 0 0 0 23.01.2008Nowy klient Vision GroupAgencja Vision Group w styczniu 2008 r. rozpoczęła współpracę z CIMA - Chartered Institute of Management Accountants. Vision Group będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacyjnej CIMA w Polsce i realizację działań z zakresu korporacyjnego public relations.
0 1 0 0 0 22.01.2008Marketing przy Kawie chętniej czytanyMarketing przy Kawie wskoczył na piątą pozycję w rankingu najpopularniejszych serwisów w kategorii „Marketing i PR”. Badanym okresem był ostatni kwartał 2007.
0 1 0 0 0 22.01.2008Senga Group dla Nickel DevelopmentAgencja e-marketingowa Senga Group zrealizowała dla Nickel Development specjalną akcję e-mailingową pt. „Zimowa wyprzedaż gotowych mieszkań”.
0 1 0 0 0 22.01.2008Performance Media otwiera biuro w BrazyliiW październiku bieżącego roku, agencja marketingu internetowego Performance Media (PM) rozszerzyła swój zasięg geograficzny o region LatAm (Latin America). Do tej pory PM skupiało się na pozyskiwaniu oraz obsłudze klientów w regionie CEE (Central Eastern Europe), który wciąż pozostanie kluczowym w strategii firmy.
0 1 0 0 0 22.01.2008Marketing polityczny i festiwal reklamy (Brief nr 98, grudzień 2007)Czym jest marketing polityczny? Na pytanie redaktora naczelnego „Briefu”, Grzegorza Kiszluka próbowali odpowiedzieć eksperci branży. Zapis ich dyskusji przeczytać możemy w grudniowym numerze miesięcznika. W poszukiwaniu odpowiedzi zestawiano marketing polityczny ze „zwykłym” marketingiem. Dwa podstawowe wyróżniki tego pierwszego, zdaniem Bartłomieja Serafińskiego z firmy Stratosfera, to: ściśle określona podaż (obsadzić można tylko wyznaczoną liczbę miejsc poselskich, trudno więc mówić np. o próbie powiększenia rynku) oraz większa rola „produktu”. Podobnie jak dla marketingu stacji telewizyjnej ważniejszy jest program, który nadaje niż to, jak się reklamuje czy w jakiej sprawie występuje – stwierdził.
0 1 0 0 0 22.01.2008Zabawa z Toffifee na stokach narciarskichToffifee zagości na narciarskich stokach. W okresie ferii zimowych w 3 górskich miejscowościach – Korbielowie, Zieleńcu i Białce Tatrzańskiej, podczas wybranych weekendów, stanie pachnący czekoladą namiot Toffifee.