Espresso

23 stycznia 2008

22 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2008

Marketing polityczny i festiwal reklamy (Brief nr 98, grudzień 2007)

Czym jest marketing polityczny? Na pytanie redaktora naczelnego „Briefu”, Grzegorza Kiszluka próbowali odpowiedzieć eksperci branży. Zapis ich dyskusji przeczytać możemy w grudniowym numerze miesięcznika. W poszukiwaniu odpowiedzi zestawiano marketing polityczny ze „zwykłym” marketingiem. Dwa podstawowe wyróżniki tego pierwszego, zdaniem Bartłomieja Serafińskiego z firmy Stratosfera, to: ściśle określona podaż (obsadzić można tylko wyznaczoną liczbę miejsc poselskich, trudno więc mówić np. o próbie powiększenia rynku) oraz większa rola „produktu”. Podobnie jak dla marketingu stacji telewizyjnej ważniejszy jest program, który nadaje niż to, jak się reklamuje czy w jakiej sprawie występuje – stwierdził.

Poprzednie Następne