0 1 0 0 0 20.12.2007Believe dla High Definition SonyAgencja Believe została zaproszona przez firmę Sony do współpracy przy projekcie „Świat High Definition Sony”. Przygotowana przez zespół Believe mikrowitryna – prezentująca „Świat High Definition Sony” – jest elementem ogólnopolskiej kampanii Sony promującej produkty High Definition.
0 1 0 0 0 20.12.2007Trzecia odsłona kalendarza Vena Art & IntrografArtyści plastycy Lubelszczyzny - ich prace są motywem przewodnim długo wyczekiwanego kalendarza na rok 2008, będącego kolejnym owocem współpracy Agencji Reklamowej Vena Art i drukarni Intrograf. Jego egzemplarze trafią między innymi do Prezydenta i Premiera RP.
0 1 0 0 0 20.12.2007Świąteczne sztuczki spamerówW związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia dominującą tematyką spamu w listopadzie były oferty produktowe wykorzystujące w nagłówkach hasła nawiązujące do świąt – poinformowała firma Symantec w najnowszym wydaniu raportu „The State of Spam” za listopad 2007 r. Ponadto pojawił się świąteczny spam obrazkowy. Po otwarciu załączonego pliku w formacie GIF wyświetlała się postać tajemniczego osobnika rzucającego śnieżkami. Zabawnej animacji towarzyszyło jednak przekazanie adresu odbiorcy i jego rejestracja na serwerze spamera. Specjaliści z firmy Symantec przestrzegają przed rozsyłaniem tak niepozornie wyglądającej wiadomości do znajomych i rodziny.
0 1 0 0 0 20.12.2007Plus GSM oraz TP SA lideramiPodczas listopadowego badania efektywności sponsoringu sportowego w telewizji, Pentagon Research zmonitorował ponad 96 tysięcy efektywnych ekspozycji sponsorskich, których łączną wartość oszacowano na 69,7 mln złotych. Największy udział wśród stacji telewizyjnych generujących zwrot medialny miały stacje tv publicznej. Wsrod wszystkich sponsorów dominowały marki Plus GSM (siatkówka) oraz TP (piłka nożna).
0 1 0 0 0 20.12.2007Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland ServicesBo liczy się każda kropla” („Make Every Drop Count”) – pod takim hasłem Coca-Cola promuje swoją strategię biznesową Fit for the Future. Bogaty wybór innowacyjnych produktów, świadome decyzje dotyczące żywienia, promocja aktywności fizycznej oraz odpowiedzialny marketing i sprzedaż – to jej kluczowe elementy.
0 1 0 0 0 20.12.2007Zimowa promocja marki BosmanRuszyła najnowsza, zimowa promocja konsumencka marki Bosman, w której zakup piwa premiowany będzie możliwością zdobycia wyjątkowego kalendarza na nadchodzący 2008 rok. Na zdjęciach kalendarza pojawią się najpiękniejsze żaglowce świata, które tego lata zobaczyć można było w Szczecinie, podczas sponsorowanego przez markę Bosman finału regat „The Tall Ship Races”.
0 1 0 0 0 20.12.2007Wielki format eFreshAgencja Interaktywna eFresh pozyskała do portfolio kolejną markę. Najświeższym nabytkiem została wielkoformatowa drukarnia LaboPrint, dla której eFresh zbudował serwis internetowy.
0 1 0 0 0 20.12.2007Agencja Reklamowa Goahead promuje ideę transplantacjiRusza kolejna kampania społeczna przygotowana przez Agencję Reklamową Goahead, tym razem na rzecz transplantacji.
0 1 0 0 0 20.12.2007Prezenty z sieciWedług firmy Gemius, zajmującej się analizą rynku internetowego, do 2010 roku wartość polskiego e-handlu wyniesie 4 mld euro. Ogromną cześć z tych pieniędzy wydamy na gwiazdkowe podarunki.
0 1 0 0 1 20.12.2007Miksanki HeyahMiksanki to wygodne rozwiązanie do składania świątecznych życzeń. Są to kolędy na e-mail, czyli prosta w obsłudze aplikacja, dzięki której każdy bez problemu stworzy bożonarodzeniową, multimedialną kartkę. Na wirtuozów kolędowych miksów czeka nagroda: telefon Nokia N73 z wyjątkowej, muzycznej serii.