0 1 0 0 0 17.12.2007ArchiDoc w nowej odsłonieArchiDoc, największa polska firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna pod adresem www.archidoc.pl
0 1 0 0 0 17.12.2007Reklama oczami graczy (Onet.pl)"Ring: reklamy w grach", Onet.pl, 16.12.2007Polemika dotycząca reklamy w grach komputerowych z punktu widzenia graczy. Co im się podoba, ich drażni, a co są w stanie zaakceptować. Ku przestrodze marketerów, jeśli nie chcą, aby reklama w grach podzieliła los reklamy telewizyjnej.
0 1 0 0 0 17.12.2007Jak skutecznie rozwiązywać problemy (BNET)"Taking Different Approaches to a Problem", BNET.comNie radzisz sobie z problemami w pracy i nie tylko? Może stosujesz niewłaściwe podejście, masz ograniczony punkt widzenia lub popełniasz jeden z popularnych błędów. Esencjonalny poradnik serwisu BNET przedstawia skuteczne sposoby rozwiązywania problemów - klasyczną metodę "sześciu kapeluszy" de Bono i inne twórcze strategie.
0 1 0 0 0 17.12.2007Cyfra+ i Telekomunikacja Polska podpisują porozumienie o współpracyCanal+ Cyfrowy i Telekomunikacja Polska podpisały umowę o współpracy, która pozwoli na stworzenie ofert triple play (telewizja, internet, telefon) dla abonentów Cyfry+ oraz klientów TP nie mających dostępu do sieci szerokopasmowej. To istotne na polskim rynku porozumienie pozwoli upowszechnić nowoczesną technologię łączącą trzy usługi, szczególnie w rejonach, gdzie do tej pory nie było to możliwe. Jednocześnie po raz pierwszy w Polsce platforma cyfrowa zaoferuje klientom triple play.
0 1 0 0 0 17.12.2007Kampania telewizyjna Commercial Union DirectRuszyła kampania marki Commercial Union Direct przygotowana przez Leo Burnett Warszawa.
0 1 0 0 0 17.12.2007Zdobądź kwalifikacje w dziedzinie Public RelationsChartered Institute of Public Relations (CIPR) uruchomił internetową wersję swojego popularnego kursu podyplomowego prowadzącego do uzyskania Diploma in Public Relations.
0 1 0 0 0 17.12.2007Starcom dla telewizji nowej generacji „n”Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanię sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji „n”. Działania w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambient mediów i guerilla marketingu.
0 1 0 0 0 17.12.2007Bartek zasponsorował dżentelmenówFirma Bartek wzięła udział w drugiej edycji akcji „Zimą stop bosym stopom”. Celem przedsięwzięcia jest zakup obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin.
0 1 0 0 0 17.12.2007CANAL+ Cyfrowy nagradza młodych dziennikarzyOgólnopolski konkurs dziennikarski dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowany przez CANAL+ Cyfrowy został rozstrzygnięty. Do II edycji konkursu zgłoszono 244 prace – artykuły prasowe, reportaże radiowe i telewizyjne, w których młodzi ludzie opisywali istotne problemy społeczne swojego otoczenia.
0 1 0 0 0 17.12.2007Najdroższy dzień świata (Advertising Age)Campaigns Spend $1 Million on TV Ads in One Day, Advertising AgeKampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych nabiera rozpędu. Świadczy o tym fakt, że w ciągu jednego dnia kandydaci wydali na reklamę telewizyjną okrągły milion dolarów.