0 1 0 0 0 13.12.2007PReria public relations wraz z Fundacją Ernst & YoungPReria agencja public relations w ramach współpracy z Fundacją Ernst & Young przygotowała i zorganizowała wystawę fotograficzną pod nazwą „Świata Smakowanie”. Z pozoru lekka nazwa i tematyka fotografii – ukazująca „zwykłe” zabawy dziecięce – jest w rzeczywistości celowym zabiegiem unikającym epatowania smutkiem, a w miejsce tego udaną próbą pokazania „dobrej, jasnej” strony życia podopiecznych Fundacji Ernst & Young.
0 1 0 0 0 13.12.2007OnBoard partnerem projektu Make ImpactFirma On Board Public Relations została partnerem projektu Make Impact realizowanego przez oddział międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC, działający przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Projekt służy popularyzacji wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
0 1 0 0 0 13.12.2007Złoty Orzeł dla BBDO WarszawaKampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w kategorii kampanie multimedialne odebrali przedstawiciele agencji BBDO Warszawa.
0 1 0 0 0 13.12.2007McCann Erickson w „Zimowej Promocji MasterCard”W ramach działań wspierających loterię „Zimowa Promocja MasterCard”, agencja McCann Erickson przygotowała akcję marketingową dla MasterCard w wybranych centrach handlowych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 13.12.2007Złoty Orzeł w kategorii Interactive dla K2 InternetFirma K2 Internet S.A. otrzymała jedynego przyznanego w tym roku Złotego Orła w kategorii Interactive za stworzenie serwisu www.cokenightlife.pl, prezentującego nową aluminiową butelkę Coca-Coli. Uroczysta Gala połączona z rozdaniem nagród odbyła się 7 grudnia.
0 1 0 0 0 13.12.2007„Machina Design” – nowy tytuł wydawany przez Media Point GroupZarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. („PMPG”) informuje, że w dniu 11 grudnia 2007 roku Zarząd Media Point Group Sp. z o. o., spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej PMPG podjął uchwałę o cyklicznym, kwartalnym wydawaniu nowego tytułu „Machina DESIGN”. Pierwsze wydanie „Machina DESIGN” dostępne jest obecnie na rynku, a wysokie zainteresowanie tytułem i tematyką, potwierdziło wcześniejsze prognozy i analizy.
0 1 0 0 0 13.12.2007Rozstrzygnięcie konkursu prac magisterskich dot. promocji polskiej gospodarkiNagrody pieniężne, praktyki w PAIiIZ oraz możliwość publikacji w czasopiśmie naukowym były nagrodami w pierwszej edycji konkursu na pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej gospodarki. Konkurs zakończył się dziś uroczystą galą w Centrum Prasowym PAIiIZ w Warszawie. Pierwszą nagrodę zdobyła praca autorstwa Pani Magdaleny Niesłuchowskiej, absolwentki Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
0 1 0 0 0 13.12.2007POPAI Poland Awards – Oskary promocji sprzedaży"POPAI Poland Awards" - to wystawa i nagrody dla najlepszych rozwiązań roku w zakresie rozwiązań P.O.S. Wystawa oraz wybór najlepszych ekspozytorów, nastąpi podczas IV edycji Międzynarodowych Targów Reklamy Rema Days, 6-8 lutego 2008r. w Centrum Expo XXI, w Warszawie.
0 1 0 0 0 13.12.2007SigmaKalon Deco Polska wyróżniona Godłem „Inwestor w Kapitał Ludzki”Dnia 6 grudnia 2007 SigmaKalon Deco Polska otrzymała prestiżowy tytuł i Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki”, przyznany w VI edycji Programu, będącego wynikiem inicjatywy Instytutu Zarządzania we współpracy z Investors In People Polska, Polska Izbą Firm Szkoleniowych oraz Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych. Nagroda została wręczona na uroczystej Gali, w której brali udział przedstawiciele polskiego rządu, osobistości ze świata biznesu oraz reprezentanci firm uczestniczących w Programie.
0 1 0 0 0 13.12.2007„Wędliny takie jak kiedyś” – najnowsza odsłona marki KrakusNa początku grudnia otwarto nowy serwis internetowy marki Krakus. Serwis - www.wedlinykrakus.pl - utrzymany w konwencji przedwojennego sklepiku, ma stanowić narzędzie komunikacji z konsumentami oraz klientami firmy.