0 1 0 0 0 3.12.2007Leo Burnett wspiera fuzję Pekao SA i BPHW związku z powstaniem największego pod względem aktywów banku w Polsce w wyniku przyłączenia większej części Banku BPH do Banku Pekao SA, 3 grudnia 2007 ruszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao SA zrealizowana przez Leo Burnett Warszawa.
0 1 0 0 0 3.12.20072BE.pl planuje inwazję na Azję2BE.PL, będąca częścią Grupy Adweb, jako pierwsza firma na polskim rynku wprowadzi możliwość rejestrowania domen .asia.
0 1 0 0 0 3.12.2007Kampania promująca program „Świadoma Energia RWE Stoen”Od 3 grudnia program na rzecz racjonalnego korzystania z energii elektrycznej – „Świadoma Energia RWE Stoen” – promują ogłoszenia w prasie i Internecie oraz spoty radiowe. Reklamy zachęcają odbiorców do zapoznania się z informacjami na temat zużycia energii oraz skorzystania z porad zawartych w „Przewodniku domowym RWE Stoen”, dostępnym m.in. na stronie internetowej programu.
0 1 0 0 0 3.12.2007Hand Made dla DecoMorrenoAgencja Hand Made przygotowała kreację kampanii prasowej kakao DecoMorreno Express. Kampania rozpoczęła się w listopadzie.
0 1 0 0 0 3.12.2007Uszyj Szpeciaka dla dzieciakaAgencja Reklamowa Radna oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowały akcję charytatywną „Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka”.
0 1 0 0 0 3.12.2007Wortal konsumencki o funduszachInternauci, dla których Union Investment jako pierwsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi. W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio - felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.
0 1 0 0 0 3.12.2007„Jem kolorowo! – nowy program edukacyjny promujący zdrowe żywienie dzieci„Jem kolorowo!” to program edukacyjny, którego adresatami są uczniowie klas piątych szkół podstawowych, ich nauczyciele i rodzice. Celem programu jest propagowanie wśród dzieci i dorosłych prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym uwzględnieniem codziennego spożywania warzyw i owoców. Organizatorem przedsięwzięcia jest marka Knorr, a opiekę merytoryczną sprawuje Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.
0 1 0 0 0 3.12.2007Optimus SupermarkąPolska firma Optimus S.A. otrzymała tytuł Superbrand Polska. Tytuł ten przyznaje międzynarodowa organizacja Superbrands. To trzecia edycja programu w Polsce.
0 1 0 0 0 3.12.2007Trzy miesiące – trzy milionyW ciągu niespełna trzech miesięcy trwania dziewiątej edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowanej przez Fundację Polsat i firmę Procter&Gamble udało się zebrać już ponad trzy miliony złotych na pomoc dla szpitali regionalnych. Akcja potrwa do stycznia 2008.
0 1 0 0 0 3.12.2007Magazyn „What’s up in Warsaw” zmienia wizerunekOd 1 stycznia 2008 roku strony newsowe zyskają nową, przejrzystą szatę graficzną. Zostaną podzielone na następujące działy: wystawy, kino, muzyka, teatr, film oraz biznes, dzięki czemu czytelnik bez problemu odszuka ważne dla siebie informacje. Środek magazynu to mapa Warszawy, którą można wyrwać i schować do kieszeni.