0 1 0 0 0 26.11.2007O reklamie zewnętrznej w Katowicach19 listopada w Katowicach odbyła się interdyscyplinarna dyskusja panelowa poświęcona „Informacji wizualnej i reklamie w przestrzeni publicznej” Śląska. Patronem spotkania było Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP, współorganizatorem firma Cityboard Media. W dyskusji udział wzięli architekci, przedstawiciele władz miasta, firm reklamy zewnętrznej i mediów oraz mieszkańcy Katowic.
0 1 0 0 0 26.11.2007Przełamać wstyd w reklamie (Marketing & More, nr 6, 10 2007)Tematem numeru listopadowego „Marketing & More” jest wejście na rynek nowego dziennika „Polska” i towarzysząca temu kampania reklamowa (zgodnie oceniona zresztą jako raczej przeciętna). Być może skupienie się na „Polsce” spowodowało, że w numerze brak rozbudowanych tekstów o tematyce stricte marketingowej, a artykuły nie wykraczają poza dosyć duży poziom ogólności.
0 1 0 0 0 26.11.2007Marki szybsze niż słowa (Marketing w Praktyce 10/2007)W październikowym „Marketingu w Praktyce” znajdziemy m.in. obszerny artykuł pt. „Bardziej precyzyjna niż słowa”, autorstwa Grzegorza Kossona i Mariusza Ludwińskiego. Jak piszą autorzy: „ komunikacja markami, jako forma komunikacji pozawerbalnej, jest szybsza i bardziej precyzyjna niż słowa”. Mobilność współczesnych społeczeństw w połączeniu z rozwojem techniki powoduje, że konsumenci wchodzą do nowych zbiorowości dużo częściej niż miało to miejsce w poprzednich pokoleniach.
0 1 0 0 0 26.11.2007S4 dla Exide na Rosję i UkrainęAgencja Reklamowa S4 Ukraine przygotowała program motywacyjny dla przedstawicieli handlowych oraz materiały POS dla marki Exide. Rozpoczynająca się kampania reklamowa ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynkach: ukraińskim oraz rosyjskim.
0 1 0 0 0 26.11.2007Anna Jesień i Dominika Witkowska pod opieką Business Sport SolutionsAgencja Business Sport Solutions powiększyła swoje portfolio o jedną z najbardziej znanych polskich lekkoatletek – Annę Jesień oraz Dominikę Witkowską – wielokrotną Mistrzynię Polski w squash. W ramach podpisanego kontraktu firma będzie świadczyć usługi na rzecz klientek między innymi z zakresu PR. BSS posiada również prawo do wyłącznego pośredniczenia w kontaktach z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z Paniami.
0 1 0 0 0 26.11.2007San Markos dla DeviSan Markos – Republika Dobrej Marki przygotowała międzynarodową kampanię reklamową firmy Devi (Grupa Danfoss). Zostanie ona przeprowadzona w 23 krajach, a agencja odpowiada za jej kreację.
0 1 0 0 0 26.11.2007Nagroda Feniksa dla założyciela Fundacji Świętego MikołajaDariusz Karłowicz – filozof, założyciel i prezes Fundacji Świętego Mikołaja – został uhonorowany prestiżową nagrodą Feniksa za wkład w rozwój chrześcijańskiej myśli filozoficznej i politycznej, a także czynną pomoc chorym i potrzebującym. Wyróżnienie przyznał Związek Polskich Kawalerów Maltańskich.
0 1 0 0 0 26.11.2007Schulz dla marki UltrafastinAgencja Schulz zrealizowała kolejną kampanię dla Polpharmy, w ramach obsługi brandu Ultrafastin. Marka zyskuje nową grupę docelową, którą stanowią dobrze usytuowane osoby, amatorsko uprawiające różne dyscypliny sportowe.
0 1 0 0 0 26.11.2007Poznań ma dwóch prezydentówPanie Prezydencie czy jest Pan zadowolony ze swojego awatara? – to tylko jedno z wielu pytań, na które odpowiedzi udzielał Ricard Gourdou, czyli Ryszard Grobelny podczas otwarcia wirtualnego Poznania.
0 1 0 0 0 26.11.2007Media idą w kierunku konwergencjiZakończył się Kongres „Internet i media”, organizowany przez Cafe News oraz Informedia Polska. W dniach 21-22 listopada w warszawskim hotelu Marriott prelekcji wysłuchało blisko dwieście osób. Znaleźli się wśród nich prezesi i dyrektorzy firm z branż IT, telekomunikacyjnej i osobistości świata mediów. Największą część audytorium stanowili partnerzy firmy Cafe News.