0 1 0 0 0 22.11.2007Najlepsi wyróżnieni Medalem Europejskim 2007W miniony czwartek, 15 listopada, w warszawskim Centrum Olimpijskim wręczono medale oraz dyplomy XV edycji Medalu Europejskiego. Wieczornemu przyjęciu w Siedzibie Business Center Club towarzyszyły wykwintne trunki - whisky Glenfiddich oraz koniak Remy Martin.
0 1 0 0 0 21.11.2007Peppermint wygrał przetarg na nowy program telewizyjny SkodyOficjalny przedstawiciel producenta samochodów marki Skoda – firma Skoda Auto Polska powierzyła agencji marketing services Peppemint realizację nowego projektu wizerunkowego. Agencja odpowiedzialna będzie za kreację oraz strategię komunikacji programu telewizyjnego dla marki Skoda.
0 1 0 0 0 21.11.2007Rusza IV edycja Plebiscytu „Najlepsza Linia Lotnicza 2007”Portal internetowy Pasazer.com rozpoczyna czwartą już edycję ogólnopolskiego Plebiscytu Najlepsza Linia Lotnicza 2007 . Patronem tej edycji Plebiscytu został Kraków Airport.
0 1 0 0 0 21.11.2007Sensualny Seagram’s Gin budzi miastoCykl „Party in The City” marki Seagram’s Gin ukierunkowany jest na wydarzenia związane z kulturą miejską. Jego celem jest budowanie analogii pomiędzy marką, a miejskim stylem życia. 23 listopada w klubie Między Nami rozpocznie się druga edycja „Party in The City”.
0 1 0 0 0 21.11.2007Nowa gra internetowa „Frutkowa jada”Pod hasłem „ Frutkowa jazda” rozpoczyna się, nowy internetowy konkurs. Aby przystąpić do konkursu należy od 20 listopada do 5 grudnia 2007 zagrać w grę „Frutkowa jazda”, dostępną na stronie www.frutek.pl, wypełnić dostępny formularz i przesłać go na adres organizatora wraz z 6 zakrętkami z dowolnego napoju niegazowanego Frutek.
0 1 0 0 0 21.11.2007Nordea promuje nowe fundusze kapitałowe12 listopada 2007r. firma Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. (Nordea) wprowadziła 11 nowych krajowych i zagranicznych ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych. Aby wesprzeć wprowadzenie nowych funduszy, firma Nordea przygotowała kampanię reklamową obejmującą prasę i Internet.
0 1 0 0 0 21.11.2007Tele2 wprowadza nowy kanał sprzedażySpółka Tele2 Polska uruchomiła punkty sprzedaży w wybranych centrach handlowych. Jest to zupełnie nowa forma sprzedaży tego operatora, gdyż dotychczas klienci Tele2 mogli kontaktować się z firmą za pośrednictwem mobilnych przedstawicieli handlowych, Internetu lub telefonicznie.
0 1 0 0 0 21.11.2007Kampania WWF „Czy polskie rysie przetrwają?”WWF Polska rozpoczyna kampanie „Czy polskie rysie przetrwają?”. To jednocześnie zupełnie nowy sposób komunikacji organizacji pozarządowych z potencjalnymi darczyńcami. Po raz pierwszy w Polsce organizacja pozarządowa wykorzystuje tak nowoczesne narzędzia jak Direct Response Television i Direct Response Radio.
0 1 0 0 0 21.11.2007Pilotażowy projekt PMT dla BZ WBKPMT Marketing System zaprojektowało pilotażową placówkę dla BZ WBK w Rumi. W innowacyjny sposób łączy ona dotychczasowe doświadczenia banku w aranżacji wnętrz z nowoczesnym podejściem do organizacji przestrzeni handlowej.
0 1 0 0 0 21.11.2007Kampania reklamowa Portu Rumia Centrum Handlowego AuchanW Rumi niedługo rozpocznie działalność kolejna galeria handlowa Grupy Auchan. Wielkie otwarcie Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan od początku listopada wspierają kampania reklamowa prowadzona w mediach lokalnych oraz liczne działania promocyjne.