0 1 0 0 0 7.11.2007Black & White pracuje dla InternoAgencja public relations Black & White, powstała w wyniku współpracy Primoloko i Po Prostu PR, pozyskała nowego klienta. Jest nim Interno, sieć salonów oferujących drzwi wewnętrzne oraz akcesoria do nich.
0 1 0 0 0 7.11.2007Superbrands 2007 dla marki MetaxaRada Marek Superbrands już po raz trzeci wybrała najsilniejsze i najbardziej cenione marki na polskim rynku w 2007 roku. W tym roku wśród laureatów programu znalazła się też Metaxa.
0 1 0 0 0 7.11.2007Polska Izba Druku objęła patronatem I Międzynarodowe Targi branży out-of-home i poligrafii reklamowejFirma Best Media, organizator Targów branży out-of-home oraz poligrafii reklamowej Outdoor&Media EXPO 2008 pozyskała kolejnego, prestiżowego patrona imprezy. Jest nim Polska Izba Druku, jedyna organizacja samorządowa reprezentującą interesy branży drukarskiej.
0 1 0 0 0 7.11.2007Cointreauwersyjny ambasadorFirma Remy Cointreau i amerykańska gwiazda burleski łączą siły. Ambasadorem marki Cointreau została Dita von Teese. Amerykańska aktorka i modelka znana ze swojej ekstrawagancji i prowokacyjnego stylu, podpisała w Paryżu dwuletnią umowę o współpracy z firmą Remy Cointreau. Tym samym Dita stała się globalnym ambasadorem marki.
0 1 0 0 0 7.11.2007Digital Avenue przejmuje portale społecznościoweSpółka Digital Avenue zrealizowała zapowiadaną podczas debiutu giełdowego transakcję przejęcia grupy Medousa, specjalizującej się w budowaniu serwisów społecznościowych. Za 5 100 000 PLN firma DA nabyła 74% udziałów w grupie, do której należą serwisy fotosik.pl, sms.pl, supergry.pl oraz kilkanaście mniejszych portali.
0 1 0 0 0 7.11.2007Kolejny spot z nowej serii reklam Link4Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną reklamę Link4, którą od 5 listopada można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim.
0 1 0 0 0 7.11.2007Opcom tworzy społeczność wokół marki LubellaAgencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra podjęła się stworzenia internetowej społeczności skupionej wokół marki Lubella. Pod adresem www.uwielbiam.pl powstał serwis kulinarny rozwijany przez samych użytkowników.
0 1 0 0 0 7.11.2007Dlaczego przykucie uwagi nie zawsze wystarcza? (MarketingProfs)D. MacInnis, MarketingProfs 'Classic Truths': Sex! Why Getting Your Attention Isn't Always Enough, "MarketingProfs", 6.11.2007Zdarza się, że dopracowane - wydawać by się mogło - niemal w najdrobniejszych szczegółach reklamy nie dają zamierzonego efektu. I to - paradoksalnie - mimo tego, że doskonale się je pamięta. Brakuje tylko (tylko?!) skojarzenia przekazu z marką reklamodawcy.
0 1 0 0 0 7.11.2007Marka pod ochroną prawaSprzedaż nawet jednej sztuki towaru z podrobionym znakiem towarowym może skończyć się sprawą karną, a przedsiębiorcy, którzy takie towary wytwarzają, stracą drogie maszyny. Od września obowiązują nowe przepisy Prawa własności przemysłowej.
0 1 0 0 0 7.11.2007Pierwsza polska agencja członkiem Event Marketing InstituteEM Lab, agencja Marketingu Doświadczeń przystąpiła do międzynarodowej organizacji Event Marketing Institute (EMI).