0 1 0 0 0 5.11.2007Znak czasu – najnowszy numer Visual CommunicationSignum temporis, czyli znak czasu - to łacińska maksyma, która stała się mottem najnowszego numeru Visual Communication.
0 1 0 0 0 5.11.2007Grey Warszawa – najbardziej effektywnaPodczas tegorocznej, ósmej polskiej edycji konkursu Effie, Grey Warszawa otrzymała trzy nagrody za efektywność swoich kampanii reklamowych. Tym samym agencja potwierdziła pozycję lidera w budowaniu marek na polskim rynku. Grey Warszawa zebrała w sumie 22 nagrody od początku przyznawania Effie w Polsce – to więcej niż jakakolwiek inna agencja.
0 1 0 0 0 5.11.2007Sam zdecyduj ile zapłacisz z Webplayo„Sam zdecyduj ile zapłacisz” jest pierwszym w Polsce systemem płatności, w którym klient sam decyduje, ile zapłacić za kupowany produkt. Stosowany z powodzeniem za granicą system jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem w Polsce. System wprowadziła firma Netina – operator platformy e-biznesowej Netigo.pl.
0 1 0 0 0 5.11.2007Czwarty bal charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR)Przedstawiciele firm, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce, spotkają się 12 listopada b.r. w Hotelu Hilton, aby podczas balu charytatywnego podsumować swoje zaangażowanie w pracę na rzecz Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR). Organizator balu szczególnie serdecznie zaprasza na uroczystość te korporacje, które nie miały dotychczas okazji brać udziału w inicjatywach prospołecznych.
0 1 0 0 0 5.11.2007Comarch najbardziej innowacyjną firmą 2006 rokuComarch otrzymał nagrodę dla najbardziej innowacyjnej firmy 2006 roku z listy 2000 polskich przedsiębiorstw w rankingu Rzeczpospolitej.
0 1 0 0 0 5.11.2007Market Nordea – bezpieczne zakupy w bankuNordea Bank Polska uruchomił w swoim serwisie internetowym www.nordea.pl nowoczesny market on-line. Klienci banku mogą w nim dokonać korzystnych zakupów w wielu różnych sklepach i zapłacić w bezpieczny sposób przy pomocy jednego przelewu elektronicznego za wszystkie wybrane produkty. Dodatkową korzyścią dla klientów jest bezpłatna kurierska dostawa zamówionego towaru.
0 1 0 0 0 5.11.2007Grono.net podbija UnięGrono.net wprowadziło kolejne ułatwienia dla obcokrajowców. Teraz wszystkie opcje serwisu dostępne są także we włoskiej i niemieckiej wersji językowej. Grono.net udostępniło kolejne, po angielskiej, hiszpańskiej i francuskiej, wersje językowe – niemiecką i włoską. Tym samym serwis funkcjonuje w sześciu językach najczęściej używanych w Unii Europejskiej. Grono.net jest pierwszym polskim serwisem społecznościowym dostępnym w tak wielu wariantach językowych.
0 1 0 0 0 5.11.2007Finał Loterii Urodzinowej ProvidentaOdjazdowa Loteria Urodzinowa Providenta została oficjalnie zakończona. Wśród klientów firmy rozlosowano 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Loteria to kolejny element obchodów 10-lecia działalności firmy w Polsce.
0 1 0 0 0 5.11.2007Prelegenci z 12 krajów na Internet CEEPo raz pierwszy w jednym miejscu spotkają się najwięksi gracze rynku internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Swoimi doświadczeniami na temat ekspansji podzielą się Ariel Eckstein, Vice-President Business Expansion AOL Europe (Wielka Brytania) oraz Clara Llamas, Business Planner Trader Media East (Francja). Pozostali prelegenci opowiedzą o specyfice poszczególnych rynków CEE w oparciu o dane porównawcze oraz case studies. Reprezentować będą takie kraje i regiony, jak Polska, Czechy, Litwa, Łotwa, Estonia, Bałkany, Słowenia, Węgry, Rumunia, Ukraina, Rosja.
0 1 0 0 0 5.11.2007Bezpiecznie z ContinentalemFirma Continental, wiodący producent opon samochodowych, uruchomiła nowy projekt mający zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach. Za pomysł kampanii, oraz planowanie mediów internetowych, odpowiedzialny jest Fastbridge, należący do Initiative Media. Kreację stworzyła agencja interaktywna Hypermedia.