0 1 0 0 0 26.10.2007Wydawnictwo Znak w Second Life i Google EarthMaking Waves, polsko-norweska firma konsultingowa zajmująca się doradztwem w zakresie nowoczesnych technologii właśnie skolonizowała wirtualną rzeczywistość dla Wydawnictwa Znak.
0 1 0 0 0 26.10.2007Zainteresowanie wystawców i pogoda sprzyjają Targom Outdoor&Media EXPOTargi Outdoor&Media EXPO cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem firm z branży poligraficznej oraz outdoorowej. W ostatnich dniach przybyło wielu nowych wystawców. Stoiska wykupiły min. takie firmy jak: Teba, PolKOS, Alumast czy Rodan.
0 1 0 0 0 26.10.2007Sigma pracuje dla LexmarkAgencja public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła obsługę firmy Lexmark Int. Polska Sp. z o.o. Działania Sigmy obejmą strategiczne doradztwo komunikacyjne, zarządzanie kontaktami medialnymi, opracowywanie i rozpowszechnianie informacji prasowych, a także inne działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
0 1 0 0 0 26.10.2007Young Professionals strategią rozwojuDostęp do know-how w ramach międzynarodowych struktur organizacji o ugruntowanej pozycji i prestiżu, sesje dyskusyjne z doświadczonymi praktykami branży komunikacji marketingowej, udział w symulowanym przedsięwzięciu, dającym nową świadomość swoich umiejętności – to formuła dla młodych ludzi zaczynających karierę w branży komunikacji marketingowej, oferowana przez nowopowstały zespół Young Professionals.
0 1 0 0 0 26.10.2007Great Open House laureatem Effie 2007Agencja Great Open House została po raz pierwszy nagrodzona w konkursie Effie. Nagroda została przyznana Agencji w kategorii „Usługi telekomunikacyjne” za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii „Nadchodzi 4” we współpracy z agencją Brain.
0 1 0 0 0 26.10.2007Pszczoły na wiatach przystankowych AMSDachy kilkunastu wiat przystankowych AMS w centrum Warszawy pokryły wielkie plastry miodu, na których ustawiono kolorowe pszczoły. Dwumetrowe, ważące blisko 30 kg owady są częścią kampanii promocyjnej superprodukcji „Film o pszczołach”, którą 16 listopada wprowadza do polskich kin UIP.
0 1 0 0 0 26.10.2007Dominet Bank i O-I obsługiwane przez Euro RSCG SensorsDo grona klientów Euro RSCG Sensors dołączył Dominet Bank, należący do grupy Fortis. Agencja odpowiedzialna jest za całościową obsługę public relations banku w zakresie komunikacji korporacyjnej. Do zadań Euro RSCG Sensors należy m.in. prowadzenie biura prasowego, wsparcie klienta w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz bieżące relacje z mediami. Dominent Bank jest drugą spółką z grupy Fortis obsługiwaną przez Euro RSCG Sensors - agencja pracuje rownież dla Fortis Banku.
0 1 0 0 0 26.10.2007Kampania reklamowa TNT ExpressPolski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi kampanię promującą nowe usługi ze zdefiniowaną, poranną godziną doręczenia. „Dzień dobry” – oto hasło kampanii. Jej osią jest budowanie świadomości porannego doręczenia przesyłki – które, według przewidywań firmy, w niedalekiej przyszłości stanie się standardem w usługach kurierskich - jako jednego z miłych rytuałów związanych z początkiem każdego nowego dnia, takim jak śniadanie, filiżanka kawy, poranna gazeta. Ofertę usług TNT z porannym, zdefiniowanym terminem doręczenia wprowadzono 17 września br.
0 1 0 0 0 26.10.2007Grupa Fresh edukuje studentówRusza trzecia edycja programu „Fresh Academy” - cyklu wykładów i ćwiczeń dla studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu prowadzonych przez pracowników agencji
0 1 0 0 0 26.10.2007Konta osobiste Banku BGŻ w kampanii McCann EricksonAgencja McCann Erickson przygotowała drugą odsłonę kampanii kont osobistych i loterii dla Banku BGŻ.