0 1 0 0 0 25.10.2007Brązowe Effie dla Pulsu Biznesu i Saatchi & SaatchiBrązowe Effie otrzymała agencja Saatchi & Saatchi za kampanię Pulsu Biznesu ”Puls Biznesu 2006” dla Bonnier Business (Polska). Nagrodę przyznano w kategorii pozostałe usługi. To ósma edycja konkursu, w którym oceniana jest efektywność kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 25.10.2007Dziennikarze i nauczyciele wspierają program MediaStarterStowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Centrum Monitoringu Wolności Prasy i Związek Nauczycielstwa Polskiego zostali partnerami pierwszego w Polsce programu edukacji medialnej dla gimnazjalistów MediaStarter prowadzonego przez Canal+ Cyfrowy w ramach działań Corporate Social Responsibility. Patronaty medialne nad inicjatywą objęli: Gazeta.pl, radio TOK FM i miesięcznik Press.
0 1 0 0 0 25.10.2007Iplay wraz z wytwórnią Sony BMG wydała swoją pierwszą płytę CD„Iplay.pl prezentuje: Muzyka z Reklam” - jak sama nazwa wskazuje jest to składanka utworów wykorzystanych w ostatnich latach w reklamach telewizyjnych. Płyta składa się z dwóch krążków CD, na których znalazło się 36 utworów. Łączny czas obu krążków to ponad 130 minut muzyki. Pierwsza płyta zawiera znane piosenki wykorzystane w reklamach. Druga płyta natomiast prezentuje utwory wcześniej mało znane, które stały się popularne dzięki temu, że zostały wykorzystane w reklamach.
0 1 0 0 0 25.10.2007Nowe rynki, stare (dobre) marki (Forbes)L. Hau, Emerging Markets, Trusted Brands, "Forbes", 23.10.2007(+ In Pictures: Most Trusted Brands In 10 Emerging Markets)Potężne, globalne marki znane są niemal w każdym zakątku świata. Czy lokalni przedsiębiorcy mogą z nimi w jakikolwiek sposób konkurować? A jeśli tak - czy dążyć do bezpośredniego starcia?
0 1 0 0 0 24.10.2007Data Solutions Vabbi KlientówPod nazwą Vabbi Club rusza program lojalnościowy skierowany do klientów sieci Vabbi Factory Outlet. Za przygotowanie, wdrożenie technologiczne oraz obsługę programu odpowiada agencja marketingu relacji Data Solutions.
0 1 0 0 0 24.10.2007Ad-vice dla Platformy ObywatelskiejSieć reklamowa Ad-Vice jest autorem kampanii Platformy Obywatelskiej w Internecie. Celem było wsparcie i zintensyfikowanie dotychczasowych działań na finiszu kampanii wyborczej.
0 1 0 0 0 24.10.2007ComPress drugi raz z Akademią PrzyszłościRuszyła II edycja ogólnopolskiego konkursu dla studentów „Eureko – Akademia Przyszłości”. Pomysłodawcą konkursu jest agencja ComPress, która odpowiada również za realizację projektu. Organizatorem Akademii jest Eureko – europejska grupa ubezpieczeniowa.
0 1 0 0 0 24.10.2007Ogłoszenie listy finalistów Nagród Biznesu Sportowego 2007Ogłoszona została lista finalistów Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2007. Uroczystość przyznania Nagród odbędzie się w ramach IV Gali Sportu i Biznesu, zaplanowanej na 8 listopada 2007 r. w warszawskich Złotych Tarasach.
0 1 0 0 0 24.10.2007Nagrody dla resellerów za sprzedaż produktów CACA ogłaszając nowy konkurs dla resellerów przede wszystkim chce nagrodzić najlepszych sprzedawców swoich rozwiązań w wersjach pudełkowych i licencjonowanych. Partnerzy handlowi mogą zwiększyć swój przychód przez korzystanie z najnowszych i najlepszych rozwiązań systemowych, jednocześnie biorąc udział w zabawie You Choose 2.
0 1 0 0 0 24.10.2007Momentum stworzyła kampanię i komunikację dla VI Kongresu TechnologicznegoAgencja Marketingu Zintegrowanego 2007 roku, Momentum Worldwide przygotowała kampanię reklamową VI Kongresu Technologicznego firmy Polkomtel SA. Agencja jest także odpowiedzialna za kreację oraz produkcję wszystkich materiałów komunikacyjnych.