0 1 0 0 0 23.10.2007Tomorrow po raz drugi dla OlympusaW połowie października rozpoczęła się kolejna kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłym Tomorrow przygotowało kreację i strategię komunikacji.
0 1 0 0 0 23.10.2007Focus Advertising autorem nowej kampanii Dominet BankuAgencja Focus Advertising przygotowała kolejną kampanię dla Dominet Banku, jest też autorem nazwy nowego produktu - Extra Bis.
0 1 0 0 0 23.10.2007Wroom.pl czyli motoryzacyjna wyszukiwarkaPowstała pierwsza w polskim internecie wyszukiwarka ogłoszeń motoryzacyjnych działająca na zasadzie tradycyjnych wyszukiwarek internetowych, jak np. Google. Na Wroom.pl można znaleźć w jednym miejscu ogłoszenia sprzedaży samochodu, pochodzące z najwiekszych polskich i europejskich serwisów ogłoszeniowych.
0 1 0 0 0 23.10.2007Nowy wizerunek Jetix PlayJetix Play Polska, telewizja dziecięca dla najmłodszych w wieku do 6 lat wprowadza nowy wizerunek.
0 1 0 0 0 23.10.2007Najnowsze technologie mobilne w PKiNVI Kongres Technologiczny, którego głównym organizatorem jest Polkomtel, operator sieci Plus, odbędzie się w piątek i sobotę, 26 i 27 października, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
0 1 0 0 0 23.10.2007Serwis internetowy Echomiasta.pl wprowadza kolejne mapyNowy serwis www.echomiasta.pl w ciągu miesiąca powiększył się o kolejne mapy tematyczne. Po cieszących się sporą popularnością mapach remontów dróg oraz inwestycji mieszkaniowych przyszedł czas na mapy z punktami usługowo-handlowymi w mieście.
0 1 0 0 0 23.10.2007Startuje projekt edukacyjny firmy WalmarkW szkołach podstawowych dziesięciu największych miast Polski startuje projekt edukacyjny dotyczący witamin realizowany przez firmę Walmark producenta suplementu diety „Marsjanki”. Projekt „Mamo, Tato, już wiem gdzie są witaminy i minerały” ma za zadanie podnieść poziom wiedzy dzieci o witaminach, minerałach i ich znaczeniu dla zdrowia.
0 1 0 0 0 23.10.2007Urodzinowy konkurs AmadeusFirma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej, obchodzi swoje dwudzieste urodziny. Firma zamierza uczcić rocznicę sześciomiesięcznym programem działań specjalnych i wydarzeń związanych z motywem „20/20”. Z tej okazji przygotowano również konkurs, który rozpocznie się 12 listopada i potrwa do 7 grudnia br. Wszyscy zainteresowani mogą już rejestrować się na stronie internetowej www.amadeus.com/celebrate, aby wziąć w nim udział.
0 1 0 0 0 23.10.2007Badanie Cenzus 2007 Horeca Road MapFirma Horeca Startegies wraz z Kinoulty Research połączyły wspólnie siły, w wyniku czego powstało jakościowe pogłębione, badanie segmentacyjne rynku Horeca w Polsce (Cenzus 2007 Horeca Road Map).
0 1 0 0 0 22.10.2007Popieprzony serwis dla Frito LayAgencja Han Galee przygotowała dla swojego klienta, firmy Frito Lay konkurs, którego głównym zadaniem jest poinformowanie grupy celu o nowych smakach chipsów Star Chips: „Solone popieprzone” i „Popieprzona cebula”.