0 1 0 0 4 19.10.2007Puma I’m going wykorzystuje nowe narzędzie promocjiProducent zapachu Puma I’m going, jako pierwszy w Polsce, wykorzysta mobilną projekcję holograficzną. Będzie ona elementem promocji projektu badawczego dokadzmierzam.pl. Co weekend w jednym z polskich miast będzie można obserwować powstałego ze strumienia światła, biegającego po ścianach budynków trójwymiarowego młodego człowieka.
0 1 0 0 0 19.10.2007Innowacyjny Gardens wg Poznańskiego Parku Naukowo-TechnologicznegoW dniu 18 października 2007 roku po wielomiesięcznych testach rozwiązania Gardens otrzymały „Opinię o technologii Gardens wydaną przez Poznański Park Naukowo – Technologiczny Fundacji UAM”.
0 1 0 0 0 19.10.2007Selena na boiskach siatkarskichFirma Selena została partnerem Polskiej Ligi Siatkówki. W sezonie 2007/2008 firma będzie wspierać zmagania najlepszych siatkarzy. Jest to kontynuacja działań marketingowych związanych z marką Tytan Professional i dalsze zaangażowanie firmy Selena w sport.
0 1 0 0 0 19.10.2007Martis w POLOmarketAgencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię urodzinową dla sieci handlowej POLOmarket.
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania promocyjna wafelka KnoppersNiecodzienny konkurs proponuje internautom Knoppers. Przez miesiąc można obserwować i odgadywać jak wygląda dzień pięciu osób. Konkurs dostępny jest na stronie www.mojdzien.pl
0 1 0 0 0 19.10.2007McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię dla Banku BGŻ, promującą nową lokatę inwestycyjną opartą o koszyk walutowy czterech krajów. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej lokacie i jej warunkach a tym samym zachęcenie do jej założenia. Kampania rozpoczęła się 10 października i potrwa do 26 października 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.10.2007Ogólnopolska kampania reklmowa Canal+Ruszyła pierwsza, telewizyjna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej CANAL+ pod hasłem „CANAL+ dodaje emocji”. Przez miesiąc w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 i TV Puls emitowane będą na zmianę trzy nowe 45-sekundowe spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 19.10.2007Projekt Grupy Fresh w DubajuGrupa Fresh ponownie pracuje dla poznańskiego magistratu. Na zlecenie Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji UMP agencja jest odpowiedzialna za kreację stoiska wystawienniczego.
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania reklamowa soków Hortex Leon18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów firmy Hortex – soków Hortex Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.
0 1 0 0 0 19.10.2007Lokal bez Papierosa w WarszawieDzięki kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl organizowanej przez Stowarzyszenie Manko, już nie tylko Kraków, ale również Warszawa ma swoją mapę lokali bez papierosa.