0 1 0 0 0 17.10.2007Ceneo najlepszą porównywarką w rankingu „Wprost”Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika "Wprost" w kategorii "porównywarki cen".
0 1 0 0 0 17.10.2007Prywatne ubezpieczenia zdrowotne przez InternetPortal Ubezpieczeniaonline.pl – jako pierwszy w Polsce uruchomił sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych przez Internet. Użytkownicy serwisu mają do dyspozycji tzw. porównywarkę ubezpieczeń zdrowotnych – nowatorskie narzędzie umożliwiające dopasowanie polisy medycznej do indywidualnych potrzeb użytkownika serwisu.
0 1 0 0 0 16.10.2007Grechuta w Second Life11 października od godziny 16 do późnych godzin wieczornych trwała zorganizowana przez FFCreation dla Play we współpracy z Agencją Inicjatyw Artystycznych Cytryna rzeczywista projekcja koncertu piosenek Marka Grechuty w wirtualnym świecie Second Life.
0 1 0 0 0 16.10.2007Telewizyjna kampania Złotych Paluszków Frosty20 października b.r. startuje kampania Złotych Paluszków Frosty pod hasłem "Złote Dzieci", którą zaplanował i kupił dom mediowy MPG wraz z Media Contacts – podmiotem odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii on-line.
0 1 0 0 0 16.10.2007„Dolny Śląsk jest super” – największa kampania promująca region PolskiPod hasłem „To je výborné! Das ist super! Dolny Śląsk” ruszyła nowa kampania promująca markowe produkty turystyczne Dolnego Śląska. Celem kampanii jest stworzenie jednolitego turystycznego wizerunku Dolnego Śląska jako miejsca atrakcyjnego, a w konsekwencji doprowadzenie do zwiększenia liczby odwiedzających region.
1 1 0 0 0 16.10.2007Kampania społeczna Polskiej Akcji HumanitarnejSmutny Donald Tusk w afrykańskim krajobrazie. Niezadowolony Hindus w turbanie i podartym ubraniu z twarzą Romana Giertycha. Pod spodem imię polityka i pytanie: Jak byś się czuł w ich skórze? Takich obrazków jest kilka. Jeden z Jarosławem Kaczyńskim, inne z Aleksandrem Kwaśniewskim, Waldemarem Pawlakiem, a nawet Andrzejem Lepperem. Wszystkie karykatury są symbolem ubogich dzieci Globalnego Południa (Trzeci Świat).
0 1 0 0 0 16.10.2007Nowa kampania Timotei autorstwa agencji Los Mejores20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timotei pod hasłem „Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.”, przygotowana przez agencję Los Mejores. Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta w segmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzech wariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywujące konsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciach handlowych.
0 1 0 0 0 16.10.2007Salon Bartka z krasnoludkamiPrawdziwie bajkową oprawę przygotowała firma Bartek w związku z otwarciem nowego salonu we Wrocławiu. Do jego odwiedzin zachęcać będą wszystkich wrocławian, wędrujące po całym mieście krasnoludki.
0 1 0 0 0 16.10.2007Więcej niż 10 powodów do dobrej zabawy, czyli X-lecie AfektuZ okazji 10-lecia istnienia, agencja marketing services Afekt zorganizowała dla swoich klientów i partnerów jubileuszowy event pod nazwą „X” 10 października w Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej.
0 1 0 0 0 16.10.2007S4 i Benosen na dobry senAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg i przygotowała międzynarodową kampanię ATL dla preparatu Benosen produkowanego przez Walmark. Spot TV oraz reklama prasowa, przygotowane przez S4, zostaną wykorzystane w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej.