0 1 0 0 0 15.10.2007Rebranding Agito.plW październiku Agito.pl zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany te są kluczowym elementem długofalowej strategii marketingowej. Firma chce odświeżyć i wzmocnić markę Agito, jako największego marketu z elektroniką użytkową w Internecie.
0 1 0 0 0 15.10.2007Nowe biuro Discovery Networks w Polsce – od dzisiaj w Złotych TarasachDiscovery Networks w Polsce poinformowało dzisiaj o zmianie siedziby firmy. Od 15 października biuro spółki znajduje się w Złotych Tarasach, w Budynku Lumen przy ulicy Złotej 59 w Warszawie.
0 1 0 0 0 15.10.2007SmartContext – promocja 50+50W systemie SmartContext wprowadzono promocję mającą na celu zainteresowanie reklamą kontekstową nowych klientów. Każdy, kto zostanie użytkownikiem systemu i zasili swoje konto kwotą 50zł lub wyższą – otrzyma dodatkowe doładowanie o wartości 50zł. Dzięki temu nie tylko zyska możliwość dokładniejszego poznania systemu, lecz także będzie mógł przeprowadzić kampanię reklamową niewielkim kosztem.
0 1 0 0 0 15.10.2007Lider z GwiazdamiLider sektora customer publishing w Polsce, firma Concept Publishing Polska przygotowała jedyną w swoim rodzaju publikację z gwiazdami. Pod koniec września br. ukazał się Katalog Konesera, będącego częścią programu lojalnościowoego spółki Alma Market S.A.
0 1 0 0 0 15.10.2007Target&Shane wspiera branżę HRDziś rozpoczął się pierwszy dzień VI edycji Kongresu Kadry, zorganizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania i Nowoczesną Firmę. Kongres potrwa do 17 października. W hotelu Westin w Warszawie zbiorą się międzynarodowi eksperci, praktycy i konsultanci z dziedziny HR. Jednym ze sponsorów kongresu jest firma szkoleniowa Target & Shane English School.
0 1 0 0 0 15.10.2007Przed wyborami kup sobie listęNie ważna jest jakość, ale ilość argumentów. „Kup sobie listę”, to nowy konkurs Polskiego Radia Wrocław. Zabawę wygra ten, kto wymyśli najwięcej argumentów, za tym by mieć swoją listę wyborczą. Zwycięzca poprowadzi program radiowy w powyborczy poniedziałek.
0 1 0 0 0 15.10.2007Podsumowanie kampanii ambientowej CAM Media na rzecz PolkomtelaCAM Media podsumowała kampanię ambientową, którą od czerwca realizowała na rzecz firmy Polkomtel SA, jednego ze sponsorów największej trasy koncertowej tego lata, cyklu koncertów TVP2 i Radia Eska „Hity na czasie”.
0 1 0 0 0 15.10.2007Althermedia dla PumyRozpoczęła się ekspozycja Pumy na lokalizacji należącej do Althermedia Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 15.10.2007Forum Marketing Strategiczny w WarszawieW dniach 22 – 23 października SAR organizuje jedno z największych i najbardziej znanych przedsięwzięć marketingowych w Polsce. Jest to Forum Marketing Strategiczny (Warszawa, Hotel Hyatt) - 2 dniowa konferencja dla szefów firm, marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 15.10.2007TVIP Live Online – promocja i dystrybucja konferencji w InternecieRuszył nowy serwis wideo www.konferencjetv.pl, który ma na celu wzmocnić promocję i dystrybucję konferencji online. Ten ekskluzywny produkt powstał w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie formą wideo przekazu. Szerokie grono odbiorców oraz nowoczesny wizerunek organizatora i sponsorów konferencji tworzony poprzez sieć dystrybucji wideo i informacji o konferencji – to tylko niektóre z korzyści jakie niesie ze sobą atrakcyjna oferta TVIP.